درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:45   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55283صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 13:59
اساتید برجسته در دومین اجلاس ملی روابط‌عمومی گرد هم می‌آیند تا در مورد مدیریت، هوش مصنوعی و آینده این حوزه بحث کنند
برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط‌عمومی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط‌عمومی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در این اجلاس، سه بخش مجزا به بررسی موضوعات روز روابط‌عمومی اختصاص‌یافته است:

  ۱.
روابط‌عمومی و مدیریت:

الگوی مدیریت توجه و جلب‌توجه در روابط‌عمومی توسط آقای باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران

مدیریت چالش‌های جذب و نگهداشت استعدادها در حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌های ایرانی توسط خانم عسل آغاز، عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشگر و مشاور حوزه‌های رفتار سازمانی، منابع انسانی

  ۲. روابط‌عمومی و هوش مصنوعی:


هوش مصنوعی چه کمکی به بهبود ارتباطات درون سازمانی می تواند بکند؟ توسط آقای حسین امامی، مدرس هوش مصنوعی و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی

تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی توسط خانم میکایا تورموند، استراتژیست روابط‌عمومی و مدرس دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
 
  ۳. روابط‌عمومی و فناوری:
 

  روابط‌عمومی اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی با سرویس‌های هوش مصنوعی توسط آقای حمیدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت لایف وب
  (سرویس هوشمند رصد و تحلیل در فضای مجازی)
 
  مدیریت نگارش و ویرایش مواد نوشتاری در روابط‌عمومی: پاک‌نویس توسط آقای علیرضا الیادرانی، مدیر روابط‌عمومی پاک‌نویس


 
  رونمایی از کتاب و تقدیر از برگزیدگان:
 
  در این اجلاس همچنین از کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" (کتاب مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران) رونمایی خواهد شد و از برگزیدگان روابط‌عمومی ایران تقدیر به عمل خواهد آمد.


 
  
ادای احترام به شادروان دکتر عقیلی:
 
  در بخشی از این اجلاس از خدمات علمی شادروان دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته ارتباطات تقدیر خواهد شد.
 
  دومین اجلاس ملی روابط‌عمومی فرصتی ارزشمند برای ارتقای دانش و تبادل تجربیات فعالان این حوزه خواهد بود.
 
  برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این اجلاس، به وب‌سایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی مراجعه کنید.
 

اطلاعات تماس دبیرخانه: ۶۶۹۴۳۶۷۰- ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱)
 وب‌سایت: https://kpri.ir- www.shara.ir
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد