درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55204صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 22 خرداد 1403 - 10:27
قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
هنگامی که با افراد جدید کار می‌کنید، صرف زمان برای گفتگوی صریح و شفاف در مورد نحوه کار یکدیگر می‌تواند به ایجاد پایه‌ای قوی برای یک رابطه کاری ثمربخش کمک کند. این امر به‌ویژه زمانی که با مدیر جدید یا هم تیمی شروع به کار می‌کنید صادق است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هنگامی که با افراد جدید کار می‌کنید، صرف زمان برای گفتگوی صریح و شفاف در مورد نحوه کار یکدیگر می‌تواند به ایجاد پایه‌ای قوی برای یک رابطه کاری ثمربخش کمک کند.

این امر به‌ویژه زمانی که با مدیر جدید یا هم تیمی شروع به کار می‌کنید صادق است. با بحث در مورد نیازها و اولویت‌ها و انتظارات خود، می توانید سوءتفاهم را از همان ابتدا کاهش دهید و اطمینان حاصل کنید که همه در یک صفحه هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ابتکار عمل را به دست بگیرید. منتظر نمانید تا مدیر یا هم تیمی شما مکالمه را شروع کند. به ابتکار عمل عمل کنید و زمانی را برای بحث در مورد سبک کار خود تعیین کنید.

آماده باشید تا در مورد نحوه کار خود توضیح دهید. به این فکر کنید که چگونه نیازها و اولویت‌ها شما بر نحوه انجام کار شما تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، آیا شما یک فرد صبحگاهی هستید یا شب زنده دار؟ آیا ترجیح می‌دهید به تنهایی کار کنید یا بخشی از یک تیم باشید؟ آیا شما یک ارتباط کننده کلامی یا غیرکلامی هستید؟

از سوال پرسیدن نترسید. به همان اندازه که مهم است که در مورد سبک کار خود توضیح دهید، مهم است که در مورد نیازها و اولویت‌ها آنها نیز بیاموزید. از سوالاتی در مورد نحوه کار آنها، نحوه ترجیح آنها برای دریافت بازخورد و نحوه ارتباط آنها با تعارض بپرسید.

مایل به سازش باشید. به یاد داشته باشید که هدف ایجاد یک رابطه کاری است که برای هر دوی شما مفید باشد. ممکن است لازم باشد برخی از ترجیحات خود را برای مطابقت با سبک کار مدیر یا هم تیمی خود تنظیم کنید.

ارتباط کلید است. به طور منظم با مدیر یا هم تیمی خود در مورد پیشرفت خود و هر گونه مشکلی که با آن مواجه هستید، ارتباط برقرار کنید. برقراری ارتباط باز به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست قرار بگیرید و از هر گونه سوءتفاهم جلوگیری کنید.

صحبت در مورد سبک کار شما ممکن است کمی ناخوشایند باشد، اما در درازمدت ارزشش را دارد. با صرف زمان برای درک نحوه کار یکدیگر، می‌توانید روابط کاری قوی‌تری ایجاد کنید و کار خود را کارآمدتر انجام دهید.

منبع انگلیسی: hbr
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد