درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:38   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55204صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 22 خرداد 1403 - 10:27
قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
هنگامی که با افراد جدید کار می‌کنید، صرف زمان برای گفتگوی صریح و شفاف در مورد نحوه کار یکدیگر می‌تواند به ایجاد پایه‌ای قوی برای یک رابطه کاری ثمربخش کمک کند. این امر به‌ویژه زمانی که با مدیر جدید یا هم تیمی شروع به کار می‌کنید صادق است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هنگامی که با افراد جدید کار می‌کنید، صرف زمان برای گفتگوی صریح و شفاف در مورد نحوه کار یکدیگر می‌تواند به ایجاد پایه‌ای قوی برای یک رابطه کاری ثمربخش کمک کند.

این امر به‌ویژه زمانی که با مدیر جدید یا هم تیمی شروع به کار می‌کنید صادق است. با بحث در مورد نیازها و اولویت‌ها و انتظارات خود، می توانید سوءتفاهم را از همان ابتدا کاهش دهید و اطمینان حاصل کنید که همه در یک صفحه هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ابتکار عمل را به دست بگیرید. منتظر نمانید تا مدیر یا هم تیمی شما مکالمه را شروع کند. به ابتکار عمل عمل کنید و زمانی را برای بحث در مورد سبک کار خود تعیین کنید.

آماده باشید تا در مورد نحوه کار خود توضیح دهید. به این فکر کنید که چگونه نیازها و اولویت‌ها شما بر نحوه انجام کار شما تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، آیا شما یک فرد صبحگاهی هستید یا شب زنده دار؟ آیا ترجیح می‌دهید به تنهایی کار کنید یا بخشی از یک تیم باشید؟ آیا شما یک ارتباط کننده کلامی یا غیرکلامی هستید؟

از سوال پرسیدن نترسید. به همان اندازه که مهم است که در مورد سبک کار خود توضیح دهید، مهم است که در مورد نیازها و اولویت‌ها آنها نیز بیاموزید. از سوالاتی در مورد نحوه کار آنها، نحوه ترجیح آنها برای دریافت بازخورد و نحوه ارتباط آنها با تعارض بپرسید.

مایل به سازش باشید. به یاد داشته باشید که هدف ایجاد یک رابطه کاری است که برای هر دوی شما مفید باشد. ممکن است لازم باشد برخی از ترجیحات خود را برای مطابقت با سبک کار مدیر یا هم تیمی خود تنظیم کنید.

ارتباط کلید است. به طور منظم با مدیر یا هم تیمی خود در مورد پیشرفت خود و هر گونه مشکلی که با آن مواجه هستید، ارتباط برقرار کنید. برقراری ارتباط باز به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست قرار بگیرید و از هر گونه سوءتفاهم جلوگیری کنید.

صحبت در مورد سبک کار شما ممکن است کمی ناخوشایند باشد، اما در درازمدت ارزشش را دارد. با صرف زمان برای درک نحوه کار یکدیگر، می‌توانید روابط کاری قوی‌تری ایجاد کنید و کار خود را کارآمدتر انجام دهید.

منبع انگلیسی: hbr
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد