درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:44   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55202صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 22 خرداد 1403 - 08:18
آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
او خاطرنشان می‌کند که در حالی که رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند، جایگزین‌های مؤثری برای روابط‌عمومی کسب‌شده نیستند. تبلیغات پولی و محتوای حمایت‌شده اغلب نادیده گرفته می‌شوند و به اندازه پوشش خبری که به طور طبیعی به دست می‌آید، قابل اعتماد نیستند. علاوه بر این، سازندگان محتوا، صرف نظر از اینکه چقدر دنبال‌کننده داشته باشند، ممکن است نتوانند سطح دسترسی و اعتبار را که یک متخصص روابط‌عمومی باتجربه می‌تواند ارائه دهد، ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله اخیر موتی پیر در CoinDesk با عنوان "بله، علی‌رغم توصیه بالاجی، روابط‌عمومی هنوز در بلاک‌چین اهمیت دارد" چالشی را علیه دیدگاه رو به رشد رایج مطرح می‌کند که روابط‌عمومی سنتی در عصر رسانه‌های اجتماعی و محتوای خالق محور منسوخ شده است. پیر با اشاره به تجربه چندین دهه‌ای خود در این زمینه، استدلال می‌کند که روابط‌عمومی کسب‌شده، که شامل ایجاد روابط با رسانه‌ها، رهبری فکری و استراتژی‌های متمرکز بر محتوا برای به دست آوردن پوشش خبری بدون پرداخت هزینه می‌شود، همچنان برای پروژه‌های بلاک‌چین که به دنبال ایجاد اعتبار و جلب توجه در میان مخاطبان کلیدی هستند، بسیار ارزشمند است.


او خاطرنشان می‌کند که در حالی که رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند، جایگزین‌های مؤثری برای روابط‌عمومی کسب‌شده نیستند. تبلیغات پولی و محتوای حمایت‌شده اغلب نادیده گرفته می‌شوند و به اندازه پوشش خبری که به طور طبیعی به دست می‌آید، قابل اعتماد نیستند. علاوه بر این، سازندگان محتوا، صرف نظر از اینکه چقدر دنبال‌کننده داشته باشند، ممکن است نتوانند سطح دسترسی و اعتبار را که یک متخصص روابط‌عمومی باتجربه می‌تواند ارائه دهد، ارائه دهند.


پیر به طور خاص در مورد پروژه‌های بلاک‌چین هشدار می‌دهد که اغلب مستعد بحران‌ها و جنجال‌ها هستند. در چنین مواردی، داشتن یک برنامه روابط‌عمومی قوی برای مدیریت پیام و به حداقل رساندن آسیب به شهرت ضروری است.


در حالی که دیدگاه پیر ممکن است با توصیه‌های برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برجسته در فضای بلاک‌چین، مانند بالاجی سرینیواسان، که طرفداران رویکرد مستقیم‌تر و متمرکز بر سازنده هستند، مغایرت داشته باشد، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد روابط‌عمومی سنتی همچنان برای شرکت‌ها در طیف‌های مختلف صنایع ارزشمند است.

مطالعه‌ای که در سال 2021 توسط PR Newswire انجام شد نشان داد که 72 درصد از مدیران عامل معتقدند که روابط‌عمومی برای موفقیت کسب‌وکارشان «بسیار مهم» یا «مهم» است.

در نهایت، بهترین رویکرد برای هر پروژه بلاک‌چین به عوامل مختلفی از جمله بودجه، اهداف و مخاطبان آن بستگی دارد. با این حال، استدلال پیر متقاعد کننده است که روابط‌عمومی کسب‌شده همچنان ابزاری ارزشمند در جعبه ابزار هر متخصص ارتباطات بلاک‌چین است.

جمع‌بندی


روابط‌عمومی که شامل ایجاد روابط با رسانه‌ها، رهبری فکری و استراتژی‌های متمرکز بر محتوا برای به دست آوردن پوشش خبری بدون پرداخت هزینه می‌شود، همچنان برای پروژه‌های بلاک‌چین که به دنبال ایجاد اعتبار و جلب توجه در میان مخاطبان کلیدی هستند، بسیار ارزشمند است.

تبلیغات پولی و محتوای حمایت‌شده اغلب نادیده گرفته می‌شوند و به اندازه پوشش خبری که به طور طبیعی به دست می‌آید، قابل اعتماد نیستند.

تولیدکنندگان محتوا، صرف نظر از اینکه چقدر دنبال‌کننده داشته باشند، ممکن است نتوانند سطح دسترسی و اعتبار را که یک متخصص روابط‌عمومی باتجربه می‌تواند ارائه دهد، ارائه دهند.

پروژه‌های بلاک‌چین اغلب مستعد بحران‌ها و جنجال‌ها هستند و در چنین مواردی، داشتن یک برنامه روابط‌عمومی قوی برای مدیریت پیام و به حداقل رساندن آسیب به شهرت ضروری است.


انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد