درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:09   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55201صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 11:19
استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
چگونه طرز فکر خود را در مورد توسعه رهبری گسترش دهیم و به این فکر کنیم که چه کسی به آن دسترسی دارد و همه اینها را با بودجه محدود انجام دهیم؟
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چگونه طرز فکر خود را در مورد توسعه رهبری گسترش دهیم و به این فکر کنیم که چه کسی به آن دسترسی دارد و همه اینها را با بودجه محدود انجام دهیم؟

ابتدا باید درک کنیم که پتانسیل رهبری به عناوین شغلی یا سابقه کاری سنتی محدود نمی‌شود. این در مورد توانایی الهام بخشیدن، نوآوری و هدایت چالش‌هاست - ویژگی‌هایی که در سطوح مختلف سازمان یافت می‌شوند.

با پیشرفت های تکنولوژی، ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند به طور قابل توجهی زنجیره رهبری را تقویت کنند. هنگام ارزیابی این ابزارها، مطمئن شوید که آنها استراتژی‌های کلیدی زیر را ارائه می‌دهند:

دسترسی: برای تقویت زنجیره رهبری، باید توسعه رهبری را به روی افراد بیشتری باز کنیم. در عین حال باید نیازهای فردی را برآورده کرده و با برنامه‌ها و بودجه‌های فشرده شرکت‌ها سازگار باشیم. بازنشستگی یا جابجایی رهبران، بیش از هر زمان دیگری فوریت این موضوع را آشکار کرده است.

یکی دیگر از عوامل افزایش شکاف رهبری، تغییر ماهیت کار و مجموعه مهارت‌های مورد نیاز آن است. زمان آن فرا رسیده است که شرکت‌ها خط لوله رهبری خود را تکمیل کنند.

مربیگری و حمایت مالی: اینها فقط ابزارهایی برای رشد فردی نیستند، بلکه استراتژی‌های قدرتمندی برای توسعه سازمانی هستند. آنها فرهنگی را ایجاد می‌کنند که در آن دانش و تجربه به طور آزادانه به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد