درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:57   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55140صفحه نخست » خبر یکجمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 10:58
طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور
پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
27 اردیبهشت‌ماه، مهدی مشفق؛ رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و بین‌الملل این سازمان با اعلام خبر طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: روابط‌عمومی در حوزه مدیریتی، فاقد شغل بود و در طراحی مشاغل، برای آن کمترین بعد تخصصی دیده شده بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دولت سیزدهم برای اولین بار در کشور، با نگاه جدید عدالت در نظام پرداخت و توجه به اهمیت مهارت و تخصص افراد و گذر کردن از نگاه صرف به مدرک تحصیلی در مشاغل مختلف، اقدام به اجرای طرح رتبه‌بندی مشاغل کرده و در این مسیر، حوزه روابط‌عمومی را به عنوان پیش قراول اجرای این طرح انتخاب کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، 27 اردیبهشت‌ماه، مهدی مشفق؛ رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و بین‌الملل این سازمان با اعلام خبر طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: روابط‌عمومی در حوزه مدیریتی، فاقد شغل بود و در طراحی مشاغل، برای آن کمترین بعد تخصصی دیده شده بود.


وی با تاکید بر اهمیت روابط‌عمومی برای دولت و نگاه ویژه دولت برای اطلاع‌رسانی درست به مردم، افزود: تا سال 91 تعریف شغلی روابط‌عمومی تنها شامل دو عنوان بود که با اجرای این طرح پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شده است. البته گذران سنوات برای رسیدن به هر رتبه هم کم‌تر شده تا دسترسی افراد با توجه به تخصص‌ها و شاخص‌هایی که در آن رتبه‌ها تعیین شده، قابل دسترس شود.


مشفق با اشاره به اینکه در سال 1399 جایگاه روابط‌عمومی یک بار بازطراحی شده بود، گفت: طراحی که انجام شده بود، آن اهمیت اساسی را برای جایگاه روابط‌عمومی قائل نشده بود. اگر دقیق‌تر عنوان کنیم، این است که از سال 91 تا این لحظه که ما به سراغ طراحی دقیق و تخصصی شدن این حرفه حرکت کردیم، هیچ‌گاه تا این اندازه به شکل تخصصی به مشاغل روابط‌عمومی نگاه نشده بود.


وی ضمن تشکر از همکاری‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت در این مسیر، گفت: تمام دستگاه‌های مرتبط و همه روابط عمومی‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند و درگیر این مسائل بودند، پای کار آمدند و در نهایت طراحی و رتبه‌بندی داخلی شغل روابط‌عمومی با این ادبیات اتفاق افتاد و مهارت، توانایی و دانش مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی برای نخستین‌بار به صورت تخصصی تعریف شد.


به گفته مهدی مشفق، این اتفاق نقطه عطفی در حرفه روابط‌عمومی است که برای اولین بار در سازمان اداری و استخدامی کشور و با عنایت به سیاست‌های دولت اتفاق افتاده است و مبنای رتبه‌بندی داخلی مشاغل به حساب می‌آید.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد