درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:42   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55138صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:33
وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها گفت: قبل از اینکه اعتراض دانشجویی در خوابگاه و سلف به بحران تبدیل شود، روابط‌عمومی‌ها این خبر را اطلاع‌رسانی کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها گفت: قبل از اینکه اعتراض دانشجویی در خوابگاه و سلف به بحران تبدیل شود، روابط‌عمومی‌ها این خبر را اطلاع‌رسانی کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل در آئین بزرگداشت روز روابط‌عمومی و اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌ها و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی که امروز در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد، با تقدیر از روابط‌عمومی وزارت علوم گفت: روابط عمومی‌ها در دانشگاه‌ها از جایگاه خاص خود برخوردارند و همه مدیران روابط‌عمومی و کارکنان همیشه با اعضای هیأت رییسه دانشگاه برخورد نزدیک دارند و رئیس ومعاونان دانشگاه راهی جز این ندارند که روابطشان با روابط‌عمومی حسنه باشد. اگر رئیس دانشگاهی روابط قوی با روابط‌عمومی خود نداشته باشد، زحمات وتلاش هایش بازخورد خوبی نخواهد داشت.


وزیر علوم افزود: یکی از ویژگی‌های فردی که در روابط‌عمومی کار می‌کند قدرت جاذبه زیادش است و با برخورد خوب و قوی خود باید جای خودش را باز کند. مدیر روابط‌عمومی باید روابط بسیار نزدیکی با مدیران دانشگاه داشته باشد و اگر اینگونه نیست طرف مقابل را مقصر ندانیم.


وی مهارت ارتباطی را از ویژگی‌های مدیران موفق روابط‌عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌های آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارند؛ نقش راهبردی به این خاطر که اهداف سازمانی را باید تبیین کنند و نقش راهبری به این خاطر که باید نسبت به معرفی سیاست‌ها و قوانین و الگوهای مجموعه و سازمان خود کوشا باشند.


زلفی گل ضمن بیان این مطلب که روابط عمومی‌های حوزه آموزش عالی با اخبار و تیترهای خود راهبرد دانشگاه‌ها و مؤسسات را جهت دهی می‌کند و می‌توانند امیدافرین و هویت ساز باشند، افزود: شما عزیزان علمدار جهاد امیدافرینی هستید به همین دلیل رئیس دانشگاه و پارکی موفق است که برای روابط عمومی‌ها جایگاه خاصی قائل باشد.


وی ادامه داد: برخی اوقات تیتر سخنرانی خودم را گاهاً به روابط‌عمومی می‌دهم چرا که تیتر خبر بسیار مهم است و با این کار در واقع تاریخ نگاری انجام می‌شود.


وزیر علوم افزود: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها کادرسازی است و هرکسی که در دانشگاه و مؤسسات آموزشی و پژوهشی حضور دارد، نقش تربیتی دارد.


زلفی گل نقش پیشگیرانه در بحران‌ها را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: به طور مثال قبل از اینکه اعتراض دانشجویی در خوابگاه و سلف به بحران تبدیل شود، روابط عمومی‌ها این خبر را اطلاع رسانی کنند و اگر رئیسی بداند این به نفعش است قبل از رخداد بحران حتماً خودش اقدام خواهد کرد.


وی همچنین با دستور به مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی وزارت علوم، از پیگیری تخصیص نیم درصد بودجه دانشگاه‌ها به روابط عمومی‌ها خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد