درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:48   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55124صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:08
به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط‌عمومی
نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
محمدرضا باقری مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه الکترونیکی راهبرد - نقش روابط‌عمومی و اهمیت آن در جوامع مدرن، در توسعه و جهش تولید به عنوان یکی از عوامل کلیدی مورد توجه قرار می گیرد. واین گونه است که در این راستا، مشارکت مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در ایجاد جهش تولید و توسعه ی اقتصادی مطرح می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و هفته روابط‌عمومی پنجمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر خواهد شد.


سال جدید که به ابتکار مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است ؛ بدون شک هر زمان موضوع مشارکت مردم مطرح می شود، قطعا نقش ارتباطات و روابط‌عمومی موثر و تعیین کننده خواهد بود.


بنابراین نقش روابط‌عمومی و اهمیت آن در جوامع مدرن، در توسعه و جهش تولید به عنوان یکی از عوامل کلیدی مورد توجه قرار می گیرد. واین گونه است که در این راستا، مشارکت مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در ایجاد جهش تولید و توسعه ی اقتصادی مطرح می‌شود.


در این یادداشت کوتاه، نقش روابط‌عمومی در ایجاد و تقویت ارتباطات بین سازمان‌ها و جامعه به منظور جذب نظرات و ایده‌های مردم باهدف بهبود فرایندهای تولید و افزایش بهره‌وری مورد بررسی قرارگرفته است.


روابط‌عمومی به عنوان پلی ارتباطی بین سازمان‌ها و جامعه، نقش بسزایی در گسترش دیدگاه‌ها و افکار مردم در خصوص فرایندهای تولید دارد. با فعالیت‌های مناسب در زمینه ی روابط‌عمومی، سازمان‌ها می‌توانند نظرات و پیشنهادهای مردم را به عنوان منبع اصلی برای بهبود فرایندهای تولید و افزایش کیفیت محصولات خود مورد استفاده قرار دهند. از طرف دیگر، افزایش شفافیت و اطلاع‌رسانی صحیح توسط بخش روابط‌عمومی، باعث افزایش اعتماد مردم به سازمان‌ها و تشویق آنها به مشارکت فعال در فرایندهای تولید خواهد شد.


بنابراین، درک صحیح و کارآمد نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم، یک ضرورت است. با استفاده از راهبردهای مناسب در زمینه ی روابط‌عمومی، سازمان‌ها قادر خواهند بود تا با جذب نظرات و پیشنهادهای مردم، فرصت‌های جدیدی برای بهبود فرایندهای تولید خلق کرده و باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات خود شوند.


در نتیجه، همکاری و هماهنگی بین بخش روابط‌عمومی با دیگربخش‌های سازمان، به عنوان یک پیش‌نیاز اساسی برای دستیابی به جهش تولید با مشارکت مردم، الزامی خواهد بود. این تعامل باید بر پایه ی احترام به نظرات و پیشنهادهای مردم، شفافیت در اطلاع‌رسانی صحیح بنا شود تا باعث افزایش اعتماد و همکاری مؤثر با جامعه باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد