درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:44   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55110صفحه نخست » کسب‌وکارسه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:23
چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
طبق گفته نویسنده و کارشناس شادی، گرچن روبین، تنظیم حواس ما، به‌ویژه حس شنوایی، می‌تواند راهی ساده و موثر برای افزایش بهره‌وری در محل کار باشد. در این مقاله، روبین توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با شناسایی و حذف صداهای مزاحم، سفارشی کردن محیط صوتی خود و آزمایش با صداهای مختلف، محیط کار خود را برای تمرکز و بهره‌وری بیشتر بهینه کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق گفته نویسنده و کارشناس شادی، گرچن روبین، تنظیم حواس ما، به‌ویژه حس شنوایی، می‌تواند راهی ساده و موثر برای افزایش بهره‌وری در محل کار باشد.

در این مقاله، روبین توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با شناسایی و حذف صداهای مزاحم، سفارشی کردن محیط صوتی خود و آزمایش با صداهای مختلف، محیط کار خود را برای تمرکز و بهره‌وری بیشتر بهینه کنید.

- صداهای مزاحم را شناسایی و حذف کنید. این می‌تواند شامل مواردی مانند همکاران پرحرف، صدای ترافیک یا حتی صدای زنگ تلفن خود باشد.

- محیط صوتی خود را سفارشی کنید. برخی از افراد در سکوت کامل بهترین کار را انجام می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از نویز سفید یا موسیقی آرامش بخش بهره‌مند شوند.

- با صداهای مختلف آزمایش کنید. ببینید چه چیزی برای شما بهتر است و از تغییر نترسید.

 به‌یاد داشته باشید

- اگر در یک دفتر کار با پلان باز کار می‌کنید، سعی کنید مکانی را پیدا کنید که در آن حواس پرتی کمتری داشته باشید.

- از هدفون‌های حذف نویز یا گوش گیر استفاده کنید تا صداهای مزاحم را مسدود کنید.

- در صورت امکان، زمانی را در طول روز برای کار در یک محیط آرام اختصاص دهید.

- به یاد داشته باشید که همه به یک چیز واکنش نشان نمی‌دهند. آنچه برای یک نفر کار می‌کند ممکن است برای دیگری کار نکند.

- گوش دادن به موسیقی در حین کار می‌تواند برای برخی افراد مفید باشد، اما برای برخی دیگر حواس پرت کننده باشد.

- اگر تصمیم دارید به موسیقی گوش دهید، چیزی آرام و بدون کلام را انتخاب کنید.

- با کمی آزمایش، می‌توانید محیط صوتی مناسبی را برای افزایش بهره‌وری و تمرکز در محل کار پیدا کنید.

منبع انگلیسی: fastcompany
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد