درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5508صفحه نخست » شنبه، 6 مهر 1392 - 10:15
خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک معرفی شدنذ
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با مشخص شدن نتایج آزمون ورودی خبرنگاران نوجوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خبرنگاران نوجوان این جشنواره مشخص شدند.
خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک مشخص شدند
 
به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مدیر کمیته روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: بعد از مرحله فراخوان و استقبال گسترده‌ای که از این مرحله روبرو بودیم آزمون خبرنگاران نوجوان با حضور 160 نوجوان اصفهانی شامگاه 31 شهریور ماه برگزار شد و خوشحالیم که نتایج مثبتی از این آزمون به دست آمد.

سعید ساکت تاکید کرد: از ابتدا بنا داشتیم که 27 نوجوان را برای حوزه خبرنگاران نوجوان انتخاب کنیم اما با توجه به سطح بالای شرکت‌کنندگان و نزدیکی بیش از حد آنان به یکدیگر احساس کردیم که این تعداد باید افزایش پیدا کند و از این رو در نهایت روی 42 نفر به توافق رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: این 42 نفر آموزش‌های لازم خبرنگاری را توسط اساتید مجرب روزنامه‌نگاری اصفهان می‌بینند و همچون سال گذشته به انعکاس اخبار جشنواره در بولتن و سایت جشنواره می‌پردازند، ضمن این که با هماهنگی انجام شده با رسانه‌های استانی اخبار و مطالب تولیدی این خبرنگاران در صفحات ویژه رسانه‌های استانی برای جشنواره بیست و هفتم نیز انعکاس می‌یابد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره بیست و هفتم اسامی خبرنگاران نوجوان جشنواره بیست و هفتم به شرح زیر است:

یاسمن قاسمی

سپیده حاجی محمود زاده

مسیح نصر

مطهره آزادمنش

مرجان علی زاده

زهرا سادات آل صاحب فصول

شبنم زارعی

فائزه آقاجان

فاطمه دادخواه

سپیده متین مهر

شیوا کهکشانی نژاد

ندا سلیمی

پگاه امینی

مهدی شریفی

متین نصر اصفهانی

محمد امین زمانی

سید مهدی فولادگر

معین مرتضوی

محمد حسین قربانی

سروش فدایی تهرانی

محمد مهدی صدرالدین

امیر عباس بدیهی

سید امیر حسین سیدی

امیر مهدی سلطانی زاده

محمد جواد رسولی

یونس شادلو (عکاس)

نیلوفر اثنی عشری

مهدیه شیخ

امید رضا ساکت

کیمیا مهدوی

نسترن مهدوی

مائده سادات طباطبائیان

مبینا افقری

آوا زرد خشو

نگین ایرانپور

طاهره زادهوش

فردیس ثابت

فاطمه کفعمی

رومینا دهقانی

هانیه پاکدل

سمانه همای بهنام

کیمیا صادقی

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهر ماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد