درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54891صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 08:01
چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
نویسنده: جیمز ری - جیمز ری، نویسنده کتاب "رهبری با مهربانی"، معتقد است که مهربانی کلید موفقیت رهبران بزرگ است. او در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا مهربانی می‌تواند در دنیای تجارت دوام و مقیاس‌پذیری داشته باشد یا خیر.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جیمز ری، نویسنده کتاب "رهبری با مهربانی"، معتقد است که مهربانی کلید موفقیت رهبران بزرگ است.


او در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا مهربانی می‌تواند در دنیای تجارت دوام و مقیاس‌پذیری داشته باشد یا خیر.

ری می‌گوید که مهربانی اغلب در فرهنگ پاپ به عنوان یک ویژگی احساساتی تلقی می‌شود، در حالی که در دنیای تجارت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

او استدلال می‌کند که مهربانی به درستی تعریف نشده است و به همین دلیل، اندازه‌گیری و اثبات اثربخشی آن دشوار است.

با این حال، ری معتقد است که مهربانی یک عنصر ضروری برای رهبری موفق است و می‌تواند به ایجاد فرهنگ سازمانی مثبت، افزایش تعهد کارکنان و بهبود نتایج کمک کند.

نکات کلیدی

- مهربانی به معنای همدلی، درک و احترام به دیگران است.

- رهبران مهربان به دنبال ایجاد محیطی امن و حمایتی برای کارکنان خود هستند.

- مهربانی می تواند به افزایش خلاقیت، نوآوری و تعهد در کارکنان کمک کند.

- رهبران مهربان در ایجاد روابط قوی با مشتریان و شرکا نیز موفق تر هستند.

منبع انگلیسی: Fast Company
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد