درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5451صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 مهر 1392 - 00:07
اخلاق مداری، ارزش مداری، قانون مداری، محورهای حرکت روابط عمومی از نگاه هاشمی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عموم ایران (شارا)- رئیس کمیسیون عمرانی مجلس گفت: در حرفه مهندسی یک سری از ارزش ها باید برجسته و به نمایش گذاشته شود که مهمترین این ارزش ها اخلاق است که باید در کشور نهادینه سازی شود.


به گزارش شارا به نقل از مهر، مهدی هاشمی ظهر پنجشاخلاق مداری، ارزش مداری، قانون مداری، محورهای حرکت روابط عمومی از نگاه هاشمینبه در سومین گردهمایی آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: جنگ ما جنگ ارزش ها و ضد ارزش ها بود و در هیچ جنگی این چنین جبهه ای شکل نگرفت که تمام ابرقدرت های مادی در مقابل ابرقدرت معنوی جهان صف بندی کنند.

ارزش مداری  و اخلاق مداری در روابط عمومی

وی با اشاره به پیروزی در جنگ تحمیلی با توکل و توسل افزود: این سرزمین به برکت این ارزش ها و پایداری بر آن پایدار مانده است.

هاشمی ابراز کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی معرفی ارزش ها و تبلیغ آنهاست که وقتی در یک سازمان شکل می گیرد محور ارزش هایش علم و فن و هنر آن سازمان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: این نیروی انسانی ارزشمند بوده که در سطوح مختلف توانست نام این کشور و جایگاه آن را در سطح جهان ارتقاء دهد.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی متعهد بر پایه تفکر اسلامی و تعقل حاکم بر ارزش ها جایگاه کشور را در سطح دنیا نمایان و برجسته کرد.

قانون مداری در روابط عمومی

هاشمی با اشاره به ارزش های قانون و مقررات ایمنی، رفاه، زیبایی و اقتصادی بودن و از همه مهمتر رضایت مندی گفت: تا این ارزش ها شناخته نشده و به آن نپرداخته باشیم متبلور و محقق نخواهند شد.

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس عنوان کرد: برای شناخت این ارزش ها و تبلیغ آنها باید قدم برداریم تا به نتیجه و دستاورد مهمی برسیم.

وی خطاب به اعضای سازمان نظام مهندسی افزود: با استفاده از تجربه گذشته و توجه به بحث آموزش و مطالعه و تفکر در جهت اهداف سازمان نظام مهندسی برنامه ریزی کنید تا به سمت ارتقاء و پیشرفت حرکت کنید.

هاشمی در پایان ابراز کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در بسیاری از شاخص ها سر آمد بوده و اعضای محترم هیئت مدیره نظام مهندسی استان به عنوان یک الگو و نمادی از توفیق و موفقیت در جهت رضایت مندی مردم قدم برداشته است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد