درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 04:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5451صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 4 مهر 1392 - 12:43
اخلاق مداری، ارزش مداری، قانون مداری، محورهای حرکت روابط عمومی از نگاه هاشمی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عموم ایران (شارا)- رئیس کمیسیون عمرانی مجلس گفت: در حرفه مهندسی یک سری از ارزش ها باید برجسته و به نمایش گذاشته شود که مهمترین این ارزش ها اخلاق است که باید در کشور نهادینه سازی شود.


به گزارش شارا به نقل از مهر، مهدی هاشمی ظهر پنجشاخلاق مداری، ارزش مداری، قانون مداری، محورهای حرکت روابط عمومی از نگاه هاشمینبه در سومین گردهمایی آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: جنگ ما جنگ ارزش ها و ضد ارزش ها بود و در هیچ جنگی این چنین جبهه ای شکل نگرفت که تمام ابرقدرت های مادی در مقابل ابرقدرت معنوی جهان صف بندی کنند.

ارزش مداری  و اخلاق مداری در روابط عمومی

وی با اشاره به پیروزی در جنگ تحمیلی با توکل و توسل افزود: این سرزمین به برکت این ارزش ها و پایداری بر آن پایدار مانده است.

هاشمی ابراز کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی معرفی ارزش ها و تبلیغ آنهاست که وقتی در یک سازمان شکل می گیرد محور ارزش هایش علم و فن و هنر آن سازمان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: این نیروی انسانی ارزشمند بوده که در سطوح مختلف توانست نام این کشور و جایگاه آن را در سطح جهان ارتقاء دهد.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی متعهد بر پایه تفکر اسلامی و تعقل حاکم بر ارزش ها جایگاه کشور را در سطح دنیا نمایان و برجسته کرد.

قانون مداری در روابط عمومی

هاشمی با اشاره به ارزش های قانون و مقررات ایمنی، رفاه، زیبایی و اقتصادی بودن و از همه مهمتر رضایت مندی گفت: تا این ارزش ها شناخته نشده و به آن نپرداخته باشیم متبلور و محقق نخواهند شد.

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس عنوان کرد: برای شناخت این ارزش ها و تبلیغ آنها باید قدم برداریم تا به نتیجه و دستاورد مهمی برسیم.

وی خطاب به اعضای سازمان نظام مهندسی افزود: با استفاده از تجربه گذشته و توجه به بحث آموزش و مطالعه و تفکر در جهت اهداف سازمان نظام مهندسی برنامه ریزی کنید تا به سمت ارتقاء و پیشرفت حرکت کنید.

هاشمی در پایان ابراز کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در بسیاری از شاخص ها سر آمد بوده و اعضای محترم هیئت مدیره نظام مهندسی استان به عنوان یک الگو و نمادی از توفیق و موفقیت در جهت رضایت مندی مردم قدم برداشته است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد