درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54441صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 10:24
چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
پرامپت‌نویسی، هنر نوشتن دستورالعمل‌ها و پرسیدن از ابزارها و انواع مدل‌های هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، پرامپت‌نویسی، مهارتی است که به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا محتوای خلاقانه و تأثیرگذاری تولید کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پرامپت‌نویسی، هنر نوشتن دستورالعمل‌ها و پرسیدن از ابزارها و انواع مدل‌های هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، پرامپت‌نویسی، مهارتی است که به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا محتوای خلاقانه و تأثیرگذاری تولید کنند.


نکات زیر، موارد مهمی هستند که باید در پرامپت‌نویسی رعایت شوند:


هدف پرامپت خود را مشخص کنید. قبل از شروع به نوشتن پرامپت، باید مشخص کنید که هدف شما از تولید محتوا چیست. آیا می‌خواهید یک داستان کوتاه بنویسید؟ یک مقاله خبری بنویسید؟ یا یک قطعه موسیقی بسازید؟


مخاطب خود را در نظر بگیرید. پرامپت خود را به‌گونه‌ای بنویسید که برای مخاطب شما قابل‌فهم و جذاب باشد.


از لحن و زبان مناسب استفاده کنید. پرامپت خود را با توجه به موضوع و هدف محتوای خود بنویسید.


از کلمات و عبارات واضح و مختصر استفاده کنید. از استفاده از کلمات و عبارات مبهم یا پیچیده خودداری کنید.


از خلاقیت خود استفاده کنید. به‌جای اینکه فقط دستورالعمل‌های خشک و واضح ارائه دهید، از خلاقیت خود برای تحریک ذهن مخاطب استفاده کنید.

 با تمرین و تکرار، می‌توانید مهارت پرامپت‌نویسی خود را بهبود بخشید و از این مهارت برای تولید محتوای خلاقانه و تأثیرگذار در روابط‌عمومی استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد