درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5424صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 مهر 1392 - 11:27
آیا امیر دولتشاهی مدیر شایسته روابط عمومی استانداری خواهد بود؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حیطه روابط عمومی به لحاظ کارشناسی در واقع چشم و گوش آن سازمان و به نوعی رابط بین نمایندگان مردمی با آن سازمان به حساب می آید؛ به همین منظور بر خلاف دیدگاه عرف که به روابط عمومی با دیدی سهل و آسان انگاشته می شود، در این حرفه حساس باید از نیروها و افرادی در این رابطه بهره جست که بتوانند با استفاده از تخصص، تحصیلات و توان فردی ارتباط لازم و سازنده را با دستگاه های مربوط و مردم برقرار سازد.

آیا امیر دولتشاهی  مدیر شایسته روابط عمومی استانداری خواهد بود؟
به گزارش شارا به نق از موج کرمانشاه، مهمترین حوزه کاری روابط عمومی در هر سازمان و یا اداره در ارتباط مستقیم با رسانه های دیداری و شنیداری است که در واقع آنها نمایندگان عموم در اطلاع از اوضاع کلی و جزئی آن اداره هستند و برهمین اساس برقراری ارتباط ، تعامل سازنده و شفاف با اقشار مختلف اطلاع رسانی اعم از مطبوعات ، خبرگزاری ها و صدا و سیما و مدیران هر سازمان باید به نحوی برنامه ریزی و اجرایی گردد که در عین اطلاع رسانی به موقع و شفاف، با نگاه کارشناسانه و متخصصانه گام های موثری در برطرف سازی موانع ومشکلات اداره مربوطه عنوان و مرتفع گردد.

 


بنا بر گفته فوق، حوزه کاری روابط عمومی در هرسازمان حساس و نیازمند بکارگیری افرادی متخصص و آشنا بکار است؛ آنچه امروزه متاسفانه به عنوان مشکل و معضلی بزرگ جامعه اطاع رسانی استان با آن دست به گریبان هستند، این مسئله اساسی می باشد که به علت کم و یا بی اطلاعی افراد مشغول در برخی از روابط عمومی ها، این افراد نمی توانند نسبت به تمامی فعالیت های کمی و کیفی آن ارگان اطلاع کامل پیدا کرده و آن را بطور صحیح و به موقع انعکاس دهند.

 


حساسیت، دقت کافی و استفاده از افراد متخصص در هر بخشی لازم و ضروری بوده بخصوص در برخی از ارگان های حساس و طراز اول به لحاظ کاری همچون شهرداری، فرمانداری، استانداری و ... چرا که افراد بکار گرفته شده در این ارگان ها علاوه بر شرط ضروری دارا بودن تبحر لازم در فعالیت های درون سازمانی، می بایست از خلاقیت و تجربه بالاتری در اقدامات برون سازمانی، کشوری و حتی بین المللی برخوردار باشند.

 


طی چند روز گذشته یکی از افراد فعال و موثر در حوزه روابط عمومی و بین المل شهرداری که در واقع یکی از پایه های اصلی فعالیتی هر شهر واستان کرمانشاه به حساب می آید، به سمت مدیریت کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه انتخاب شده که این حرکت مثبت و سازنده نه تنها گامی مهم و موثر در عرصه ارتباط متقابل و سازنده با جامعه اطلاع رسانی استان به حساب می آید بلکه این اقدام می تواند گامی مستحکم و راهبردی در برقراری ارتباط های هر چه بیشتر در عرصه بین الملل به شمار رود چرا که حوزه حساس و پر اهمیتی همچون استانداری نیازمند حضور افرادی متخصص و به قول معروف کاربلد است که بتواند با بکارگیری اصول و برنامه هایی کارشناسانه اقدامات مثمر ثمری در امور عمل و مشاوره حوزه های حساسی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... استان بردارد.

 


امیررضا همایون دولتشاهی که طی سالیان گذشته به عنوان رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه در حال فعالیت بوده در مدت فعالیت خود توانسته است با بهره جستن از توان و تخصص لازم در عرصه روابط عمومی نه تنها ارتباطات سازنده و صمیمی با رسانه ها ، جامعه مطبوعات و خبرگزاری های استان برقرار سازد و مشاوره راهبردی به شهرداران مختلف در بازه زمانی حدوداً 10 ساله بلکه در دوره فعالیت وی نشست ها، گردهمایی ها و همایش های موفق و کارگشایی حتی در عرصه ارتباطات بین الملل همچون کشورهای همسایه مانند عراق اجرایی نماید که در واقع این حرکت ها به عنوان سندی زرین بر پیکره سیاسی و اجتماعی این شهر باقی خواهد ماند.

 


بر همین اساس هر چند جای خالی افراد متخصصی همچون دولتشاهی در شهرداری همیشه باقی خواهد ماند اما نباید از این مهم نیز غافل شویم که عرصه پر پیچ و خمی مانند استانداری کرمانشاه حتماً به وجود و حضور افراد همچون وی در پیشبرد هر چه بیشتر اهداف متعالی استان لازم و ضروری است تا بتوان با تکیه بر تجربه، تخصص و توان بالا، آینده ارتباطی و تعامل متقابل سازنده با دیگر ارگان ها و بتوان حتی عرصه بین الملل را بهبود و توسعه بخشید.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد