درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:43   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53869صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 27 آبان 1402 - 11:42
سمینار آموزشی “شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” برگزار شد
روابط‌عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش آفرین و هویت آفرین باشد و با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت ومقبولیت سازمان ایجاد کند؛ روابط‌عمومی ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و سازمانی را برعهده دارند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سمینار آموزشی “شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” با ارائه دکتر حمید شکری خانقاه، استاد پیشکسوت روابط‌عمومی و ارتباطات ایران،به همت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) با استقبال و حضور خوب مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی های دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی و رسانه ها در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی در این سمینار با تاکید بر این موضوع که موفقیت روابط‌عمومیها در گرو نحوه مدیریت برند و شهرت سازمانی و فردی است گفت: برای مدیریت شهرت و برند شخصی، اجتماعی و سازمانی باید نقشه پیام را ترسیم کنید، شبکه های ارتباطی خود را توسعه دهید و به صورت حرفه ای نقشه نفوذ خود را طراحی کنید.

حمید شکری خانقاه مدیرگروه تخصصی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو_ ایران با اشاره به اینکه شاخص کلیدی روابط‌عمومی حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان است، روابط‌عمومی را بر دو نوع سنتی و مدرن تقسیم کرد و گفت: روابط‌عمومی سنتی معمولا بر پیام های بی محتوا، بی ربط و با تکیه به متن های طولانی و اغلب کلیشه ای و بدون استراتژی هستند.

وی افزود:
روابط‌عمومیها باید با دور انداختن پارادایم های غلط و کلیشه ای الگو یابی الگوسازی ارتباطی را محور مدیریت وجهه و شهرت سازمانی قراردهند و با اتخاذ استراتژی موثر منشا تحول سازمانی باشند.

شکری خانقاه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد باید از دانش، مهارت، نگرش و رفتار ارتباطی بالایی برخوردار باشند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مهارت تغییر، لازمه زندگی امروزی ما است لذا با دو ترکیب دو ویژگی صمیمیت بالا و شایستگی بالا می توان نقش کاریزماتیک یک سازمان را تضمین کرد.

دکترای مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک افزود: روابط‌عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش آفرین و هویت آفرین باشد و با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت ومقبولیت سازمان ایجاد کند؛ روابط‌عمومی ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و سازمانی را برعهده دارند.

حمیدشکری خانقاه داستان پردازی و سناریو نویسی را حلقه مفقوده بیش از ۹۰ درصد روابط‌عمومی ها بیان کرد و گفت: باید حرکت در رسانه های نوین را تقویت کنید و تولید محتوای موبایلی را به صورتی خلاقانه و هنرمندانه اجرایی کنید.

در ادامه این سمینار تخصصی دکتر حمید شکری خانقاه راهکارهای مؤثری را برای ترسیم ماتریس کاریزمای شخصی و سازمانی و شیوه های طراحی نقشه نفوذ ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد