درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:43   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53869صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 27 آبان 1402 - 12:18
سمینار آموزشی “شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” برگزار شد
روابط‌عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش آفرین و هویت آفرین باشد و با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت ومقبولیت سازمان ایجاد کند؛ روابط‌عمومی ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و سازمانی را برعهده دارند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سمینار آموزشی “شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” با ارائه دکتر حمید شکری خانقاه، استاد پیشکسوت روابط‌عمومی و ارتباطات ایران،به همت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) با استقبال و حضور خوب مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی های دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی و رسانه ها در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی در این سمینار با تاکید بر این موضوع که موفقیت روابط‌عمومیها در گرو نحوه مدیریت برند و شهرت سازمانی و فردی است گفت: برای مدیریت شهرت و برند شخصی، اجتماعی و سازمانی باید نقشه پیام را ترسیم کنید، شبکه های ارتباطی خود را توسعه دهید و به صورت حرفه ای نقشه نفوذ خود را طراحی کنید.

حمید شکری خانقاه مدیرگروه تخصصی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو_ ایران با اشاره به اینکه شاخص کلیدی روابط‌عمومی حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان است، روابط‌عمومی را بر دو نوع سنتی و مدرن تقسیم کرد و گفت: روابط‌عمومی سنتی معمولا بر پیام های بی محتوا، بی ربط و با تکیه به متن های طولانی و اغلب کلیشه ای و بدون استراتژی هستند.

وی افزود:
روابط‌عمومیها باید با دور انداختن پارادایم های غلط و کلیشه ای الگو یابی الگوسازی ارتباطی را محور مدیریت وجهه و شهرت سازمانی قراردهند و با اتخاذ استراتژی موثر منشا تحول سازمانی باشند.

شکری خانقاه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد باید از دانش، مهارت، نگرش و رفتار ارتباطی بالایی برخوردار باشند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مهارت تغییر، لازمه زندگی امروزی ما است لذا با دو ترکیب دو ویژگی صمیمیت بالا و شایستگی بالا می توان نقش کاریزماتیک یک سازمان را تضمین کرد.

دکترای مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک افزود: روابط‌عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش آفرین و هویت آفرین باشد و با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت ومقبولیت سازمان ایجاد کند؛ روابط‌عمومی ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و سازمانی را برعهده دارند.

حمیدشکری خانقاه داستان پردازی و سناریو نویسی را حلقه مفقوده بیش از ۹۰ درصد روابط‌عمومی ها بیان کرد و گفت: باید حرکت در رسانه های نوین را تقویت کنید و تولید محتوای موبایلی را به صورتی خلاقانه و هنرمندانه اجرایی کنید.

در ادامه این سمینار تخصصی دکتر حمید شکری خانقاه راهکارهای مؤثری را برای ترسیم ماتریس کاریزمای شخصی و سازمانی و شیوه های طراحی نقشه نفوذ ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی