درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53381صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 09:24
گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
جان ماکسول - مکسول معتقد است که شکست، یک فرصت برای رشد و پیشرفت است. وقتی شکست می‌خوریم، می‌توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و برای بهبود آنها تلاش کنیم. شکست، می‌تواند ما را قوی‌تر و باانگیزه‌تر کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جمله "گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید" از جان مکسول، نویسنده و سخنران آمریکایی است. این جمله، یک حقیقت ساده اما مهم را بیان می‌کند: در زندگی، همیشه برنده نخواهیم شد. گاهی شکست می‌خوریم و از آن درس می‌گیریم.


مکسول معتقد است که شکست، یک فرصت برای رشد و پیشرفت است. وقتی شکست می‌خوریم، می‌توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و برای بهبود آنها تلاش کنیم. شکست، می‌تواند ما را قوی‌تر و باانگیزه‌تر کند.


این جمله، می‌تواند به ما کمک کند تا در مواجهه با شکست، دیدگاه مثبتی داشته باشیم. وقتی شکست می‌خوریم، نباید ناامید شویم. باید از آن به عنوان یک فرصت برای یادگیری و رشد استفاده کنیم.


در ادامه، به چند نکته برای یادگیری از شکست اشاره می‌کنیم:
پذیرش شکست: اولین قدم برای یادگیری از شکست، پذیرش آن است. نباید سعی کنیم شکست را انکار کنیم یا آن را به گردن دیگران بیندازیم.
تجزیه و تحلیل شکست: بعد از پذیرش شکست، باید آن را تجزیه و تحلیل کنیم تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم.
اقدام برای بهبود: بعد از شناسایی نقاط ضعف، باید برای بهبود آنها اقدام کنیم.


با رعایت این نکات، می‌توانیم از شکست‌های خود درس بگیریم و به رشد و پیشرفت خود ادامه دهیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد