درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 11:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53380صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 09:25
عشق یعنی کاهش رنج بشر
عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا از خودخواهی و حرص و طمع دور شویم و به دیگران اهمیت دهیم. عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا دنیا را با چشمانی مهربان‌تر ببینیم و رنج دیگران را احساس کنیم.
  

در میان اینهمه غوغا و شر
عشق یعنی کاهش رنج بشر

مولانا...


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این بیت، مولانا به این نکته اشاره می‌کند که عشق، در میان همه غوغا و شر دنیا، می‌تواند به کاهش رنج بشر کمک کند. عشق، نیرویی است که می‌تواند قلب‌ها را به هم پیوند دهد و بین انسان‌ها مهر و محبت ایجاد کند.

عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا از خودخواهی و حرص و طمع دور شویم و به دیگران اهمیت دهیم. عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا دنیا را با چشمانی مهربان‌تر ببینیم و رنج دیگران را احساس کنیم.

مولانا، عشق را به عنوان یک نیروی قدرتمند برای بهبود بشریت می‌بیند. او معتقد است که عشق، می‌تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند.

در ادامه، به چند راهکار برای کاهش رنج بشر با کمک عشق اشاره می‌کنیم:

از خودگذشتگی: عشق، ما را به از خودگذشتگی و کمک به دیگران تشویق می‌کند. وقتی برای دیگران از خودگذشتگی می‌کنیم، به آنها کمک می‌کنیم تا رنج خود را کاهش دهند.

مهربانی: عشق، ما را به مهربانی و محبت به دیگران تشویق می‌کند. وقتی با دیگران مهربان هستیم، به آنها کمک می‌کنیم تا احساس بهتری داشته باشند.

بخشش: عشق، ما را به بخشش دیگران تشویق می‌کند. وقتی دیگران را می‌بخشیم، به آنها کمک می‌کنیم تا از رنج گذشته خود خلاص شوند.

همدلی: عشق، ما را به همدلی با دیگران تشویق می‌کند. وقتی با دیگران همدلی می‌کنیم، به آنها کمک می‌کنیم تا رنج خود را احساس کنیم و برای کاهش آن تلاش کنیم.

با رعایت این راهکارها، می‌توانیم از عشق به عنوان یک نیروی قدرتمند برای کاهش رنج بشر استفاده کنیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد