درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 11:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52961صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 مرداد 1402 - 07:37
سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد
بموجب حکمی از طرف مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران محمد مهدی خورشیدسوار به سمت سرپرستی روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بموجب حکمی از طرف مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران محمد مهدی خورشیدسوار به سمت سرپرستی روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حکم انتصاب سرپرست روابط‌عمومی این شرکت آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست روابط‌عمومی منصوب می شوید. اهم وظایف و مسئولیت های مورد انتظار به شرح زیر می باشد:

-شناسایی و بکارگیری نیروهای متخصص، توانمند، متعهد و فساد ستیز در جهت وظایف محوله بر اساس اصول شایسته سالاری و جانشین پروری
-ترسیم نقشه راه بلوغ، سرآمدی و تحول سازمانی با تقویت «شورای راهبردی روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی»
-ساماندهی روابط‌عمومی های شرکت های تابعه با اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات
-توسعه روابط‌عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی شرکت
-سازماندهی کلیه فعالیت ها در راستای سیاست های روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران و تعامل سازنده با بخش بالادستی و تقویت ارتباط و هماهنگی با سایر زیر مجموعه های شرکت ملی نفت ایران
-ارتباط و تعامل مستمر و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه جمعی و همچنین نیروهای متخصص و خلاق در امر ارتباطات
-تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمانی در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان شرکت با ذینفعان حقیقی و حقوقی با هدف تداوم و گسترش اصولی روابط و تنظیم افکار عمومی
-مدیریت نمایشگاه ها (سالیانه, دائمی و غیره) در خارج و داخل شرکت و راه اندازی و اداره موزه و اتاق انتظارات با هماهنگی مراجع مرتبط
-ایجاد همدلی, اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی
-گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط‌عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی شرکت
-اهتمام جدی در ساماندهی و انجام امور تشریفات، مراسم، همایش ها، نشست ها و جلسات متناسب با شأن و منزلت مدعوین و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی
-استفاده بهینه از ظرفیت پروژه های نگهداشت و توسعه ای از جمله طرح ضربتی افزایش تولید گاز در انعکاس فعالیت های مرتبط با آن حوزه با هدف تبیین دستاوردها و خدمات شرکت

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همچنین با همت، همدلی و مشارکت مدیران عامل محترم شرکت های تابعه، مدیران و روسای محترم ستادی در تحقق اهداف و انجام مسئولیت های محوله موفق و موید باشید. ضمنا فرصت را غنیمت شمرده از خدمات شایسته جناب آقای ارجمند راد در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می گردد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد