درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5251صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 30 شهریور 1392 - 02:46
برای دولت مسائل اخلاقی و هویت ملی اهمیت دارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به اعتقاد رئیس جمهوری، مردم باید به همه اطلاعات جهانی دسترسی داشته باشند و نظارت دولت بایستی یک نظارت «اخلاقی» و «هویت ملی» باشد.
به گزارش شارا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با «آن کاری»، مجری شبکه NBC امریکا، در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که آیا دولت یازدهم کاهش آن‌چه از سوی مجری شبکه NBC «سانسور اینترنت» خوانده شد را در دستور کار دارد یا خیر، گفت: دولت دنبال اجرای حقوق شهروندی است به زودی منشوری به عنوان منشور شهروندی از سوی این دولت منتشر خواهد شد. ما می‌خواهیم مردم در چارچوب زندگی خصوصی خود کاملا آزاد باشند.

رئیس جمهوری در ادامه افزود: در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگو و حق تبادل اندیشه، حق همه ملت ها و از جمله ملت ایران است. البته همه دولت ها دنبال نوعی نظارت بر شبکه اطلاعاتی جهانی هستند.

دکتر حسن روحانی ادامه داد: برای ما مسائل اخلاقی مان و هویت ملی مان بسیار مهم است و بنابراین در این زمینه حساسیت به خرج خواهیم داد، اما دلمان می خواهد مردم ما از همه یافته های بشری علم و دانش و اندیشه های متنوع و گوناگون مطلع باشند و در تماس باشند و لذا یکی از برنامه های دولت توسعه زیرساخت های دیجیتالی است و این کار را به زودی آغاز خواهد کرد.

مردم باید به همه اطلاعات جهانی دسترسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به سئوال «آن کاری» که گفت «این به معنی این است که مردم به توییتر و فیس‌بوک می توانند دسترسی داشته باشند؟» گفت: نظر دولت این است که مردم باید به همه اطلاعات جهانی دسترسی داشته باشند، نظارت ما باید نظارت اخلاقی و هویت ملی ما باشد.

نقش دیپلماسی عمومی بسیار زیاد است.

رئیس جمهوری نقش دیپلماسی عمومی را بسیار زیاد دانست و درباره تأثیر شبکه های اجتماعی در این حوزه افزود: شبکه ها نقش مهمی دارند. در دوران انتخابات من ستاد قوی نداشتم، اما همه طرفداران من و همه حامیان من، خصوصا جوانان از این شبکه ها استفاده می کردند. الان هم از این شبکه ها استفاده می کنند. حتی از طریق این شبکه ها بر کار دولت نظارت می کنند.

حسن روحانی گفت: من از فعالیت همه جوانان و از جمله نظارت برکار دولت خوشحالم. البته خودم به شخصه برنامه خاصی در شبکه های اجتماعی ندارم، ولی طرفداران من برنامه های متنوعی دارند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد