درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52389صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 11 خرداد 1402 - 20:17
اطلاع رسانی لازمه ترغیب مردم و حرکت جدی در حوزه نهضت مسکن ملی است
آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گردهم آیی های روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی را به منزله ترویج، تشویق و ترغیب مردم برای حرکت جدی در حوزه نهضت ملی مسکن توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گردهم آیی های روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی را به منزله ترویج، تشویق و ترغیب مردم برای حرکت جدی در حوزه نهضت ملی مسکن توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، آیین تجلیل و گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این گردهمایی که روسای روابط عمومی‌های ادارات کل راه و شهرسازی نیز حضور، محمد آیینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در بازآفرینی شهری گفت: زحمات و اقدامات زیاد و چشمگیری در استان‌ها صورت گرفته است.

آیینی افزود:در خصوص اطلاع رسانی و خدمت به مردم، ظرفیت‌های بسیار زیادی در بازآفرینی شهری ایران داریم و معتقدیم
روابط‌عمومیها در کسوت اطلاع بخشی به مردم نقش قابل توجهی دارند.

وی با اشاره به اقدامات بسیاری که سال گذشته صورت گرفته گفت: در حال حاضر ۱۱۴ هزار واحد در بافت فرسوده در حال ساخت است که بیش از ۲۰ پروژه است.

به گفته آئینی روابط‌عمومی و اطلاع رسانی می‌تواند جریان نوسازی را توسعه دهد و در حوزه بازآفرینی بیش از آنکه بخش فنی و اجرایی نقش داشته باشند، روابط عمومی‌هایی مؤثرند که به مردم اطلاع دهند تا در پروژه‌های ساخت سهیم باشند، در واقع آن‌ها بایستی موتور محرکه کار باشند و جریان را شتاب بدهند. در واقع اطلاع رسانی به منزله ترویج و ترغیب برای حرکت جدی با مشارکت کنندگان است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تشریح کرد: ظرفیتی که در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده وجود دارد بالا است، به عبارتی ظرفیت تولید بیش از ۴ میلیون واحد مسکونی در این بخش وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای برنامه دوم نهضت ملی ۶۰۰ هزار واحد برای بافت فرسوده تدارک دیده شده است و اولویت با این فضاست که لازمه آن به حرکت درآوردن مردم در قالب بسته‌های تشویقی است.

آیینی ضمن اشاره به خط تلاشی که وزیر راه و شهرسازی نیز بر آن تأکید دارد خاطر نشان کرد: در ۴۳۰ شهر قیر رایگان توزیع شد و این پروژه برای نخستین بار برای ۲ هزار و ۱۰۰ متر طول انجام شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: حقوق متعددی برای مردم در بسته های تشویقی و همچنین سیستم بانکی و تسهیلات آن قائل شده است.

انتهای پیام/

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد