درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:55   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52340صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1402 - 14:21
مدیرکل روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استانداری: لازمه پیشرفت در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطالعه و ابتکار عمل است
عزیزی راد در گردهمایی مسئولین روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های آموزش و پرورش نواحی و مناطق گفت: بایدها و نبایدها و کار های ویژه مختلفی در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح است اما در سال های اخیر و در هزاره سوم توجهات معطوف به رسانه ها است و افکار عمومی به آن واکنش سریع نشان می‌دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل روابط‌عمومی استانداری: لازمه پیشرفت در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطالعه و ابتکار عمل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و
روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، عزیزی راد در گردهمایی مسئولین روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های آموزش و پرورش نواحی و مناطق گفت: بایدها و نبایدها و کار های ویژه مختلفی در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح است اما در سال های اخیر و در هزاره سوم توجهات معطوف به رسانه ها است و افکار عمومی به آن واکنش سریع نشان می‌دهند.

 

مدیرکل روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و امور بین المللی استانداری ادامه داد: با توسعه روزافزون وسایل ارتباط جمعی حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار دگردیسی شده و فعالیت ها گسترده ای را شامل می شود. وی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صرفا رسانه نیست و هر سازمان در این حوزه باید خط مشی تعریف شده داشته باشد و این دیدگاه که روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها بعنوان بلندگوی تبلیغاتی سازمان است باید برچیده شود.

 

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه ها باید با شناخت نسبت به این حوزه و همچنین همکاران شاغل در آن با ابتکار عمل، تحول ایجاد کنند و به گروه های هدف خوب معرفی شوند. عزیزی راد لازمه آگاهی از حوزه کار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را مطالعه کافی دانست و گفت داشتن علم اطلاع رسانی باعث می شود تا سازمانی موفق را در ارتباطات داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد