درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 10:02   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52327صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1402 - 10:32
تلاش های روابط عمومی در بهینه سازی مصرف برق، عمل صالح است
گردآوری وتحلیل اطلاعات جامعه و انعکاس آن به سازمان را از جمله وظایف روابط عمومی برشمرد و در عین حال تاکید کرد: انتشار عملکرد سازمان درجهت بیان خدمات ارائه شده و ترویج فرهنگ صحیح، اطلاع عملکرد سازمان است تا بتواند فرهنگ سازمانی را منتشر کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || همزمان با دهه کرامت مدیرکل روابط‌عمومی توانیر به همراه جمعی از مدیران روابط عمومی صنعت برق کشور با آیت اله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری توانیر،در این دیدار آیت اله اعرافی گردآوری وتحلیل اطلاعات جامعه و انعکاس آن به سازمان را از جمله وظایف روابط عمومی برشمرد و در عین حال تاکید کرد: انتشار عملکرد سازمان درجهت بیان خدمات ارائه شده و ترویج فرهنگ صحیح، اطلاع عملکرد سازمان است تا بتواند فرهنگ سازمانی را منتشر کند.

وی افزود: اگر روابط‌عمومی بتواند به وظایف خود عمل و سازمان نیز به درستی از روابط عمومی بهره بگیرد می تواند تاثیر مضاعفی داشته باشد.


اعرافی همچنین لازمه تاثیرگذاری فعالان روابط عمومی در فرهنگ سازی را حمایت از این نهاد و فعالان این عرصه دانست و تاکید کرد: باید در این خصوص سرمایه گذاری شود.


مدیر حوزه های علمی کشور با بیان اینکه در منطق اسلام همه کارهایی که ذات خوبی دارد و خدمت جامعه است، می تواند تبدیل به عبادت شود، یاداور شد: اخلاق در عمل که باعث افزایش عیار کار می شود ، نگاه و رویکرد خدایی و اقدام موثر در نقاط حساس کار و پیشگیری از بروز آسیب به کار از جمله مواردی است که می تواند باعث تبدیل یک فعالیت به عبادت شود.


اعرافی خاطرنشان ساخت: تلاش برای فرهنگ سازی درست و مصرف بهینه برق از جمله فعالیت هایی است که به دلیل پیشگیری از افزایش آلایندگی، تامین برق صنایع و اشتغالزایی به عنوان یک عبادت تلقی می شود.


در این دیدار همچنین مهندس یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز به بیان برخی برنامه های این شرکت برای تامین پایدار برق این استان پرداخت و افزود: همراستا با برنامه های ملی، با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، تعداد ??? برنامه عملیاتی برای عبور از دوره پیک مصرف تابستان امسال در کشور تدوین شده که تمامی این برنامه ها در دست اقدام است و جهت مدیریت مصرف برق در گذر از پیک تابستان امسال از ابتدای خرداد ماه آغاز تا پایان شهریور ماه، طرح کاهش مصرف برق در استان قم و سایر نقاط کشور اجرایی می شود.

براساس این گزارش ،محمد علی اکبری مدیرکل روابط عمومی توانیر نیز در حاشیه این دیدار با بیان این که صنعت برق متعهد است تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه و تامین برق مردم انجام دهد، افزود: در این میان روابط عمومی نقشی موثر در تبیین عملکرد صنعت برق و تشریح برنامه های در دست اجرای این صنعت دارد.

علی اکبری تصریح کرد: معتقدیم اجرای طرح پاداش صرفه جویی برای مشترکان خانگی بدون اطلاع رسانی صحیح و انجام فعالیت های تبلیغی و آگاه سازی موفق نخواهد بود که به این منظور برنامه جامعی تدوین شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد