درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:59   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52319صفحه نخست » سه شنبه، 2 خرداد 1402 - 13:38
هوش مصنوعی ترافیک بات‌ها در اینترنت را افزایش می‌دهد
‎آمار شرکت امنیت سایبری ایمپروا (Imperva) نشان داد که فعالیت‌های خودکار و مخرب در وب در ۲۰۲۲ افزایش چشمگیری داشته و [در قیاس با آن]، ترافیک انسانی به پایین‌ترین سطح خود در هشت سال گذشته رسیده است.
  

بر اساس تحقیقی جدید، تقریبا نیمی از کل ترافیک اینترنت در سال گذشته ناشی از بات‌‌ها بوده است.

‎آمار شرکت امنیت سایبری ایمپروا (Imperva) نشان داد که فعالیت‌های خودکار و مخرب در وب در ۲۰۲۲ افزایش چشمگیری داشته و [در قیاس با آن]، ترافیک انسانی به پایین‌ترین سطح خود در هشت سال گذشته رسیده است.

‎این شرکت خاطرنشان کرد که از ۲۰۱۳ که ردیابی این روند را آغاز کرده است، این به‌اصطلاح «بات‌‌های بد» اینک در بالاترین سطح [حضورشان در اینترنت] قرار دارند.

‎به گفته محققان، به دلیل ورود ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند «چت‌جی‌پی‌تی» شرکت اوپن‌ای‌آی و «بارد» شرکت گوگل، تخمین زده می‌شود که فعالیت بات‌‌ها در سال جاری حتی بیش از این افزایش یابد.

‎کارل تریبس، از معاونان ارشد ایمپروا، می‌گوید: «بات‌‌ها از ۲۰۱۳ به سرعت تکامل یافته‌اند، اما با ظهور هوش مصنوعی مولد، این فناوری در ۱۰ سال آینده با سرعتی حتی بیشتر و نگران‌کننده‌تر تکامل خواهد یافت.»

«مجرمان رایانه‌ای تمرکز خود را بر حمله به نقاط اتصال رابط‌های برنامه‌نویسی-ای‌پی‌آی (API) و مدل کسب‌و‌کار برنامه‌ها افزایش خواهند داد. در نتیجه، اختلال در کسب‌و‌کار و ضربه‌های مالی بر اثر فعالیت بات‌‌های بد در سال‌های آینده حتی چشمگیرتر هم خواهد شد.»

فعالیت بات‌‌های بد می‌تواند شامل هر چیزی باشد؛ از هرزنامه‌هایی که صندوق‌ ورودی ایمیل را مسدود می‌کنند، تا سامانه‌های پیشرفته‌ای که برای هک کردن ایمیل‌ها یا حساب‌های آنلاین افراد، حملاتی خصمانه انجام می‌دهند.

‎برخی از بات‌‌ها برای اینکه نرم‌افزارهای امنیتی آن‌ها را شناسایی نکنند، حتی رفتار انسانی را تقلید می‌کنند.

‎روند نگران‌کننده دیگری که در این گزارش ذکر شده، افزایش استفاده از بات‌‌ها در جنگ‌افزارها است؛ همزمان با افزایش ۱۴۵ درصدی حمله‌های خودکار که برنامه‌های وب اوکراینی را در اوایل ۲۰۲۲ هدف قرار داده‌اند.


‎این بات‌‌ها احتمالا برای ایجاد اختلال در زیرساخت‌های حیاتی این کشور، از انرژی و مخابرات گرفته تا حمل‌و‌نقل و بخش‌های مالی طراحی شده‌اند.

‎تریبس گفت: «هر سازمانی، صرف‌نظر از اندازه یا نوع صنعت، باید نگران افزایش حجم بات‌‌های بد در سراسر اینترنت باشد.


سال به سال، ترافیک بات‌‌ها در حال افزایش است و اختلالات ناشی از خودکارشدن مخرب، به ایجاد خطرات ملموس تجاری منجر می‌شود- از مشکلات مربوط به شهرت نشان تجاری گرفته تا کاهش فروش اینترنتی و خطرات امنیتی برای برنامه‌های وب، برنامه‌های تلفن همراه و ای‌پی‌آی‌ها.»

منبع: Independent

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد