درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:07   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52311صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1402 - 20:05
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بسیاری از وظایف روابط‌عمومی را می‌توان خودکار کرد
چیزی که بیش از همه باید در این فرایند و موج بزرگ منتظر دیدن آن باشیم انفجاری عظیم در استفاده‌ی روابط‌عمومی‌ها از «مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد» است. ما باید انتظار داشته باشیم که این مدل‌های خاص در همه جا، شبیه نرم‌افزارهایی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنیم رایگان در دسترس‌ همه باشند و به عنوان دستیار متخصصان روابط‌عمومی - و شاید سازنده - به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ارتباطی کمک کنند‌.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهدی باقریان با بیان این مطلب گفت: چیزی که بیش از همه باید در این فرایند و موج بزرگ منتظر دیدن آن باشیم انفجاری عظیم در استفاده‌ی روابط‌عمومی‌ها از «مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد» است. ما باید انتظار داشته باشیم که این مدل‌های خاص در همه جا، شبیه نرم‌افزارهایی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنیم رایگان در دسترس‌ همه باشند و به عنوان دستیار متخصصان روابط‌عمومی - و شاید سازنده - به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ارتباطی کمک کنند‌.

 

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روز دوشنبه در آیین افتتاحیه مراسم روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با اشاره به فرصت‌های جدید روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در عصر هوش مصنوعی مولد گفت: در آینده بسیار نزدیک مدل‌هایی از هوش مصنوعی مولد را تجربه خواهیم کرد که عملکرد بسیار بالایی دارند و به‌طور خاص و تخصصی برای کارهایی مانند تولید محتوا، افزایش بهره‌وری، ساده‌سازی فرایندهای کاری، صرفه‌جویی در زمان، بهبود پست‌ها، ایمیل‌ها، اینفوگرافیک‌ها و گزارش‌ها، و ... تنظیم شده‌اند.

باقریان تصریح کرد: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در همه زمینه‌ها از جمله مدیریت محتوا، شخصی‌سازی پیام‌ها، مدیریت شهرت، تحلیل احساسات، مدیریت بحران، بهینه‌سازی سئو، مدیریت رسانه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل تصویر و ویدیو و ... به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کنند تا سریع‌تر و کارامدتر از گذشته عمل کنند.

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه گفت: همچنین با اتوماسیون می‌توان بسیاری از وظایف روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را خودکار کرد.

باقریان اصافه کرد: ما در عصر فناوری، اتوماسیون و مدل‌های هوش مصنوعی مولد زندگی می‌کنیم و با خودکارسازی بسیاری از وظایف روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کارهای متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آسان‌تر می‌شود و برخی امور مانند نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی و سایر اشکال و گونه‌های روابط رسانه‌ای، تهیه و برگزاری سخنرانی‌ها، سازمان‌دهی و شرکت در رویدادها و انجام انواع تحلیل‌ها به ربات‌ها سپرده می‌شود.

وی به روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توصیه کرد به جای سندنویسی و پرداختن به برخی امور نمایشی و حاشیه‌ای که معمولا برای خاک خوردن در کتابخانه‌ها طراحی و نوشته می‌شوند و ارزش افزوده چندانی ندارد بودجه‌ها را صرف اتوماسیون‌سازی فعالیت‌های روابط‌عمومی بکنند و از این طریق ارزش واقعی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را به رخ بکشند.

باقریان در ادامه با طرح فعالیت‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی در چهار بخش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، رویدادهای علمی، تولید و نشر محتوای علمی اظهار کرد: برگزاری جشن ملی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مراسم گرامیداشت روز جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایران، انتشار کتاب سال، چند ویژه‌نامه اختصاعی و موضوعی و دو کتاب در حوزه تحول دیجیتال، برخی فعالیت‌های انجمن در سال گذشته است و امیدواریم با مشارکت اعضا این فعالیت‌ها در همه بخش‌ها توسعه پیدا کند.


وی در پایان به انواع فعالیت آموزشی و پژوهشی انجام شده توسط انجمن یادآور شد: انجام طرح «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی» با همکاری ایسپا و انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای نخستین‌بار در ایران، یک قدم به رصد و ارزیابی نظام‌مند و مستمر وضعیت روابط‌عمومی در کشور نزدیک‌تر می‌شویم و انجام این‌گونه فعالیت‌ها به ارتقای جایگاه و ارزشمندی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کمک می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد