درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52311صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1402 - 16:11
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بسیاری از وظایف روابط‌عمومی را می‌توان خودکار کرد
چیزی که بیش از همه باید در این فرایند و موج بزرگ منتظر دیدن آن باشیم انفجاری عظیم در استفاده‌ی روابط‌عمومی‌ها از «مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد» است. ما باید انتظار داشته باشیم که این مدل‌های خاص در همه جا، شبیه نرم‌افزارهایی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنیم رایگان در دسترس‌ همه باشند و به عنوان دستیار متخصصان روابط‌عمومی - و شاید سازنده - به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ارتباطی کمک کنند‌.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهدی باقریان با بیان این مطلب گفت: چیزی که بیش از همه باید در این فرایند و موج بزرگ منتظر دیدن آن باشیم انفجاری عظیم در استفاده‌ی روابط‌عمومی‌ها از «مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد» است. ما باید انتظار داشته باشیم که این مدل‌های خاص در همه جا، شبیه نرم‌افزارهایی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنیم رایگان در دسترس‌ همه باشند و به عنوان دستیار متخصصان روابط‌عمومی - و شاید سازنده - به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ارتباطی کمک کنند‌.

 

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روز دوشنبه در آیین افتتاحیه مراسم روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با اشاره به فرصت‌های جدید روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در عصر هوش مصنوعی مولد گفت: در آینده بسیار نزدیک مدل‌هایی از هوش مصنوعی مولد را تجربه خواهیم کرد که عملکرد بسیار بالایی دارند و به‌طور خاص و تخصصی برای کارهایی مانند تولید محتوا، افزایش بهره‌وری، ساده‌سازی فرایندهای کاری، صرفه‌جویی در زمان، بهبود پست‌ها، ایمیل‌ها، اینفوگرافیک‌ها و گزارش‌ها، و ... تنظیم شده‌اند.

باقریان تصریح کرد: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در همه زمینه‌ها از جمله مدیریت محتوا، شخصی‌سازی پیام‌ها، مدیریت شهرت، تحلیل احساسات، مدیریت بحران، بهینه‌سازی سئو، مدیریت رسانه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل تصویر و ویدیو و ... به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کنند تا سریع‌تر و کارامدتر از گذشته عمل کنند.

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه گفت: همچنین با اتوماسیون می‌توان بسیاری از وظایف روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را خودکار کرد.

باقریان اصافه کرد: ما در عصر فناوری، اتوماسیون و مدل‌های هوش مصنوعی مولد زندگی می‌کنیم و با خودکارسازی بسیاری از وظایف روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کارهای متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آسان‌تر می‌شود و برخی امور مانند نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی و سایر اشکال و گونه‌های روابط رسانه‌ای، تهیه و برگزاری سخنرانی‌ها، سازمان‌دهی و شرکت در رویدادها و انجام انواع تحلیل‌ها به ربات‌ها سپرده می‌شود.

وی به روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توصیه کرد به جای سندنویسی و پرداختن به برخی امور نمایشی و حاشیه‌ای که معمولا برای خاک خوردن در کتابخانه‌ها طراحی و نوشته می‌شوند و ارزش افزوده چندانی ندارد بودجه‌ها را صرف اتوماسیون‌سازی فعالیت‌های روابط‌عمومی بکنند و از این طریق ارزش واقعی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را به رخ بکشند.

باقریان در ادامه با طرح فعالیت‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی در چهار بخش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، رویدادهای علمی، تولید و نشر محتوای علمی اظهار کرد: برگزاری جشن ملی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مراسم گرامیداشت روز جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایران، انتشار کتاب سال، چند ویژه‌نامه اختصاعی و موضوعی و دو کتاب در حوزه تحول دیجیتال، برخی فعالیت‌های انجمن در سال گذشته است و امیدواریم با مشارکت اعضا این فعالیت‌ها در همه بخش‌ها توسعه پیدا کند.


وی در پایان به انواع فعالیت آموزشی و پژوهشی انجام شده توسط انجمن یادآور شد: انجام طرح «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی» با همکاری ایسپا و انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای نخستین‌بار در ایران، یک قدم به رصد و ارزیابی نظام‌مند و مستمر وضعیت روابط‌عمومی در کشور نزدیک‌تر می‌شویم و انجام این‌گونه فعالیت‌ها به ارتقای جایگاه و ارزشمندی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کمک می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد