درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1403 - 06:29   

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها

  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند

  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟

  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی
  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟
  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟
  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند
  یک مطالعه جهانی نشان می‌دهد که شمار بیشتری از مردم جهان از اخبار دوری می‌کنند
  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52310صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 1 خرداد 1402 - 18:02
برگزیدگان دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند
دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «طرح‌واره نود سالگی دانشگاه تهران» برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || برگزیدگان دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند.
 

به گزارش روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دانشگاه تهران، دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «طرح‌واره نود سالگی دانشگاه تهران» برگزار شد.

در محور تولید و توزیع محتوا، روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اداره کل امور خوابگاه‌ها به عنوان برجسته و روابط عمومی‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و پارک علم و فناوری به عنوان برگزیده انتخاب شدند و به ترتیب حسین رضایی، حکیم ارزیده و کبری محمدی به عنوان مسئولان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این واحدهای دانشگاهی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در محور ارتباطات، انتشارات و مستندسازی نیز روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان به عنوان برجسته و روابط عمومی‌های دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی و دانشکده منابع طبیعی به عنوان برگزیده انتخاب شدند. کاظم سنجربیگی، مهدی تجلی و فهیمه رضاقلی در این بخش معرفی و تجلیل شدند.

در محور تبلیغات و تشریفات، روابط عمومی‌های اداره کل شاهد و ایثارگر، دانشکدگان فنی و معاونت فرهنگی به عنوان برگزیده در بخش تبلیغات و روابط عمومی‌های دانشکده مدیریت، بنیاد حامیان و معاونت پژوهشی به عنوان برگزیده در بخش تشریفات انتخاب شدند و به ترتیب حسن احمدی نودهی، محمدرضا تقی دخت، سمانه عیوضی، مجتبی مزیدی، سید علی موسوی و حمیده مظاهری کلهرودی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در آثار رسیده از دانشگاهیان، صغری داوری فرد و آنیتا شفارودی به عنوان برگزیده در محور تولید و توزیع محتوا، مریم امینی و محمد شریفی اصل به عنوان برگزیده در محور ارتباطات، انتشارات و مستندسازی، بهرام عین‌اللهی به عنوان طرح برجسته در بخش تبلیغات و علیرضا حسن‌زاده به عنوان برگزیده در بخش تشریفات انتخاب شدند.

در بخش ویژه (طرح‌واره نود سالگی دانشگاه تهران) نیز طرح حسین رضایی به عنوان برگزیده و طرح‌های مریم بختیاری، علی اسماعیلی، علیرضا بلوچی و ابراهیم پاک به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش تجلیل از کارکنان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیشکسوت، از ابوالفضل علیدوست (دانشکدگان فارابی)، فرشاد زحلی (مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌) و سید علی‌محمد سیدمیرزائی (دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی) تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

از برگزیدگان دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر مهدی شهبازی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دکتر مهدی فکور ثقیه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و دکتر طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران تجلیل بعمل آمد.

دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز از برگزیدگان دومین جشنواره روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاه تهران تقدیر کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی


  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند


  چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی


  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟


  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد