درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52290صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 - 17:48
شکرخواه در نشست موزه و ارتباطات پایدار: تفکر انتقادی؛ اکسیژن فضای ارتباطی است
تمام تلاش دکتر کاظم معتمدنژاد این بود که در کنار یک نگاه رئال و درست دیدن زمین و زمان، به اندیشه انتقادی فرصت دهد، چرا که اندیشه انتقادی اکسیژن فضای ارتباطی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست موزه و ارتباطات پایدار و آیین تجلیل از مرحوم استاد کاظم معتمد‌نژاد چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ١۴٠٢ در موزه بانک ملی برگزار شد.

یونس شکرخواه در این نشست گفت: تمام تلاش دکتر کاظم معتمدنژاد این بود که در کنار یک نگاه رئال و درست دیدن زمین و زمان، به اندیشه انتقادی فرصت دهد، چرا که اندیشه انتقادی اکسیژن فضای ارتباطی است.

یونس شکرخواه، استاد ارتباطات دانشگاه تهران افزود: معتمدنژاد
شخصیت بومی و تفکر بومی داشت.

هیچ چیزی در اندیشه ایشان الصاقی نبود و ایشان نیز هیچ مفهومی را به اندیشه شاگردان خود الصاق نکردند و هر آنچه ارائه شد انضمامی بود. برای ما شاگردان بلافصل استاد نیز اندیشه انتقادی اکسیژن فضای ارتباطی است.

وی با ارائه تعریف جدید ایکوم از موزه‌ها گفت: طبق این تعریف موزه از حالت مکانی و شیء پایه‌گی باید خارج شود، دیگر نمی‌توان صرفا به روش‌های پژوهشی و به مضامین  کلاسیک اتکا کرد بلکه باید به روش‌هایی چون تحلیل شبکه، موضوعاتی چون نقش رمزارزها و هوش‌مصنوعی هم توجه کرد. از دیگر سو، باید بین آثار موزه‌ها هم ارتباط ایجاد کرد تا میراث مشترکی از این آثار ایجاد شود.

شکرخواه اظهار کرد: اجرای تغییرات باید در قالب استراتژی ملی باشد و اگر قرار است فرضا به موزه‌ها کمک شود باید به نسبتی که به موزه‌ای در تهران کمک می‌شود در بوشهر هم به همین میزان توجه وجود داشته باشد.

در همین حال پرداختن به آموزش دیجیتال و آموزش‌های مرتبط با فضای سایبر ضرورت دارد. متادیتاها هم باید وارد موزه‌ها شوند تا از طریق وب به ادبیات جهانی موزه‌ها متصل شوند. در همین حال تازه‌ترین تعریف ایکوم از موزه‌ها هم بر پایه اجرای فعالیت ۲۴ ساعته در هر هفت‌روز هفته طراحی شده است و این موضوع نیاز به زیرساخت دارد.

شکرخواه افزود قانع بودن به رویه‌های قدیمی در اداره موزه‌ها آسیب‌زاست. او گفت موزه‌ها ضمن اینکه نباید مکانیزه شدن را با سایبری شدن اشتباه بگیرند بهتر است پرونده هر آنچه دارند را هر چه سریعتر در بستر وب قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد