درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52189صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 - 16:22
از پوستر هفته روابط‌عمومی۱۴۰۲ رونمایی شد
از پوستر یازدهمین هفته روابط‌عمومی با شعار «جز از راستی هیچ دم بر نیار» با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، استادان، مدیران و فعالان این حوزه صبح سه‌شنبه ۱۹اردیبهشت‌ماه رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || از پوستر یازدهمین هفته روابط‌عمومی با شعار «جز از راستی هیچ دم بر نیار» با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، استادان، مدیران و فعالان این حوزه صبح سه‌شنبه ۱۹اردیبهشت‌ماه رونمایی شد.


به گزارش ما آنلاین، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌‎گذاری هفته روابط‌عمومی در ابتدای این‌ مراسم با اشاره به لزوم توجه به جایگاه روابط‌عمومی، بیان کرد: روابط‌عمومی رکن اصلی و واجب هر ارگانی است و امروزه تمام سازمان‌های بزرگ دنیا بدون حضور روابط‌عمومی امکان ادامه فعالیت ندارند.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به اهمیت برگزاری هفته روابط‌عمومی گفت: زمانی فقط روز روابط‌عمومی وجود داشت اما امسال یازدهمین سالی است که هفته روابط‌عمومی را برگزار می‌کنیم و معتقدیم این اقدام به تثبیت جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی کمک شایانی کرده است.
کاظمی‌دینان همچنین تاکید کرد که نسل جدید حوزه روابط‌عمومی آینده بسیار درخشانی در این حوزه رقم خواهد زد و این نسل بسیار آگاه، توانا و موفق هستند و به خوبی توانسته‌اند مدیرانشان را نسبت به لزوم توجه و حضور روابط‌عمومی اقناع کنند.

امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، درباره برگزاری این رویداد بیان کرد: امسال استان‌های کشور در برگزاری برنامه‌هایی برای هفته روابط‌عمومی بسیار خوب و فعال عمل کرده‌اند. این اتفاق باعث می‌شود هم
روابط‌عمومی مردمی‌تر شود و هم مسئولین و عموم مردم با وظایف روابط‌عمومی بیشتر آشنا شوند. شعار و عناوین هم به گونه‌ای انتخاب شد که با درد و رنج مردم بیشتر در ارتباط باشد و در نهایت برآیند آن متوجه کل جامعه و کشور می‌شود.

دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با اشاره به طراحی پوستر این دوره هفته روابط‌عمومی توضیح داد: سال گذشته با توجه به بیت شعری که به عنوان شعار هفته انتخاب شده بود، بر «گره‌گشا» بودن روابط عمومی‌ها تاکید شد و امسال با انتخاب مصرعی از اشعار ملک‌الشعرا بهار «جز از راستی هیچ دم بر نیار» بر «راستی» و «صداقت» تاکید شده است. طراحی پوستر یازدهمین هفته روابط‌عمومی توسط جلیل نوربخش با توجه به همین المان‌ها انجام شده است.

نگار عرب از مدیران و فعالان روابط‌عمومی در این مراسم گفت: معتقدم روابط‌عمومی می‌تواند در حل مسائل سازمان‌ها بسیار موثر عمل کند و نقش‌آفرینی بسیاری در کسب‌وکارها داشته باشد. راست گویی در روابط‌عمومی با توجه به تعریف جهانی که از این حوزه وجود دارد به ایجاد رابطه دو طرفه قلبی تاکید دارد، بنابر این وجود این تعلق خاطر به یک سازمان یا برند جز با شفافیت و راستی میسر نخواهد شد.

در ادامه مراسم خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در سخنانی اظهار کرد: در گذشته در طی یک تصمیم، جایگاه روابط‌عمومی را جا به جا کردند و از وزارت فرهنگ به ریاست‌جمهوری بردند و آن را شورای اطلاع‌رسانی نامیدند. اینکار باعث شد روابط‌عمومی در دولت تبدیل به واحد اطلاع‌رسانی شود این درحالی است که تنها یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی است.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به تعریف جایگاه روابط‌عمومی پرداخت و حضور نسل جوان و جدید در واحد روابط‌عمومی سازمان‌ها را اتفاقی مثبت و حائز اهمیت برشمرد و گفت عملکرد آنها نشان می‌دهد که بسیار تاثیرگذار هستند.

اقدس قلی‌زاده از فعالان روابط‌عمومی حوزه بیمه کشور نیز در این مراسم به شعار امسال هفته روابط‌عمومی و تاکید بر راست‌گویی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌‌ها حضور پیدا نکردند تا بخواهند فقط تریبون مدیران عامل سازمان‌ها شوند و هرآنچه آنها صلاح می‌دانند بیان کنند بلکه وظیفه آنها مطالبه‌گری است و باید پاسخگوی ذی‌نفعان باشند.

رامین امینی زارع، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و کنشگر ارتباطات نیز در بخشی از این مراسم با قرائت ابیاتی از نظامی گنجوی بر اهمیت راست‌گویی و انتخاب شعار هفته روابط‌عمومی تاکید کرد.

یازدهمین هفته روابط‌عمومی با شعار اصلی «جز از راستی هیچ دم برنیار» از تاریخ بیست و هفتم اردیبشهت‌ماه لغایت دوم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل فرمایند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد