درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52172صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 - 03:49
ویژه روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها
راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی (ویژه روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها)
موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاری‌‏ها و فعالیت‏‌های ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاست‌‎گذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و به‌کارگیری متخصصان ارشد روابط‌عمومی و آمیزه‌‏ای از مهارت‌های ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.
  

راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی
(برای روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها)


نویسنده: ویلیام جی. هولستین
اقتباس و ترجمه: هادی کمرئی

 


پیش‏گفتار

موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاری‌‏ها و فعالیت‏‌های ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاست‌‎گذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و به‌کارگیری متخصصان ارشد روابط‌عمومی و آمیزه‌‏ای از مهارت‌های ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.


متاسفانه بسیاری از مدیران ارشد سازمان‌ها ارزش چندانی به روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی نمی‌دهند و به همین دلیل سرمایه قابل توجهی هم به آن اختصاص نمی‌دهند.


از طرف دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی که در خدمت سازمان‌ها و شرکت‏‌ها هستند از این برداشت و نگرش مدیران ارشد سازمان‌ها نه تنها به عنوان دغدغه «شماره یک» خود یاد می‏‌کنند، بلکه میل به بی اعتمادی این افراد به کارگزاران روابط‌عمومی را یک فاجعه می‏‌دانند.


کتاب «راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی» برای روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‏‌ها تنظیم شده است که به شکل هنرمندانه‏‌ای در پنج بخش اصلی، اهمیت نقش روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی را بازخوانی و بازآموزی می‏‌کند.


در این کتاب راهنما به مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها گوشزد می‌شود که روابط‌عمومی و وظایف مربوط به آن نقش اساسی در برنامه و موفقیت هر شرکت و سازمان دارد.


مطالعه این «راهنما» به کارگزاران روابط‌عمومی، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب
پیشگفتار
اشتباه کدام بود
گنجاندن ارتباطات در برنامه شرکتی
تهاجمی باشید و پیام بفرستید
پذیرش رسانه جدید
نتیجه‌گیری: سازمان‌هایی بنا کنید که ارتباط برقرار می‌کنند
پرسش‏‌های عملی
 

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=10818

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد