درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52172صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 - 12:31
ویژه روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها
راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی (ویژه روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها)
موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاری‌‏ها و فعالیت‏‌های ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاست‌‎گذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و به‌کارگیری متخصصان ارشد روابط‌عمومی و آمیزه‌‏ای از مهارت‌های ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.
  

راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی
(برای روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌‎ها)


نویسنده: ویلیام جی. هولستین
اقتباس و ترجمه: هادی کمرئی

 


پیش‏گفتار

موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاری‌‏ها و فعالیت‏‌های ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاست‌‎گذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و به‌کارگیری متخصصان ارشد روابط‌عمومی و آمیزه‌‏ای از مهارت‌های ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.


متاسفانه بسیاری از مدیران ارشد سازمان‌ها ارزش چندانی به روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی نمی‌دهند و به همین دلیل سرمایه قابل توجهی هم به آن اختصاص نمی‌دهند.


از طرف دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی که در خدمت سازمان‌ها و شرکت‏‌ها هستند از این برداشت و نگرش مدیران ارشد سازمان‌ها نه تنها به عنوان دغدغه «شماره یک» خود یاد می‏‌کنند، بلکه میل به بی اعتمادی این افراد به کارگزاران روابط‌عمومی را یک فاجعه می‏‌دانند.


کتاب «راهنمای روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی» برای روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‏‌ها تنظیم شده است که به شکل هنرمندانه‏‌ای در پنج بخش اصلی، اهمیت نقش روابط‌عمومی و مهارت‌های ارتباطی را بازخوانی و بازآموزی می‏‌کند.


در این کتاب راهنما به مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها گوشزد می‌شود که روابط‌عمومی و وظایف مربوط به آن نقش اساسی در برنامه و موفقیت هر شرکت و سازمان دارد.


مطالعه این «راهنما» به کارگزاران روابط‌عمومی، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب
پیشگفتار
اشتباه کدام بود
گنجاندن ارتباطات در برنامه شرکتی
تهاجمی باشید و پیام بفرستید
پذیرش رسانه جدید
نتیجه‌گیری: سازمان‌هایی بنا کنید که ارتباط برقرار می‌کنند
پرسش‏‌های عملی
 

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=10818

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد