درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52044صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1402 - 22:32
برگزاری نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد کیش
نخستین شورای اطلاع رسانی با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه مناطق آزاد، اعضای شورا و جمعی از مدیران روابط‌عمومی سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || نخستین شورای اطلاع رسانی با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه مناطق آزاد، اعضای شورا و جمعی از مدیران روابط‌عمومی سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.
 
 به گزارش ایلنا؛ در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی که امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، سعید پورزادی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مجموعه سازمان می توانند با ارائه برنامه های درست نقش آفرینی کنند گفت: ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان مهمترین وظیفه ای است که
روابط‌عمومیها بر عهده دارند.
 
 پورزادی در تکمیل سخنان خود خاطر نشان کرد: دقت در انتصاب افراد متخصص، با تجربه، مبتکر و دلسوز همچنین استفاده از بهترین نیرو ها، امکانات و برنامه ریزی، به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص، تولید محتوای خبری صحیح، برقراری ارتباط منظم با خبرنگاران، سرعت عمل و قدرت پاسخگویی و شناخت منشا خبرها موضوعاتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 
 وی افزود: برای عملیاتی شدن این موضوع می توان از ظرفیت دانشگاه های موجود در مناطق آزاد برای برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا سطح سواد رسانه ای استفاد کرد.
 
 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، تاکید کرد: روابط‌عمومی به عنوان یک مشاور عالی و بازوی اصلی باید در کنار مدیرعامل سازمان باشد تا روابط سازنده ای با سرمایه گذاران ایجاد کند، بنابراین توجه بر لزوم ارتقا جایگاه روابط‌عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 سعیدپورزادی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد روابط‌عمومی در تولید و انعکاس اخبار تولیدی در سطح گسترده و برخورداری از ضریب تاثیر گذاری آن در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: انتشار اخبار صحیح و به موقع موجب بهتر دیده شدن تلاش و همکاری بین بخشی تمام حوزه های سازمان های مناطق آزاد می شود.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: باید تجربیات را به برنامه های آموزشی تبدیل و با استفاده از فرایندهای صحیح، یکپارچگی را در روابط‌عمومی‌های مناطق آزاد ایجاد کنیم.
 
 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری" مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده است افزود: با توجه با شرایط سخت اقتصادی، روابط‌عمومی‌ها باید در تثبیت و تبلیغ این شعار تلاش کنند تا در اذهان عمومی نهادینه شود.
 
 سعید پورزادی خاطر نشان کرد: مجموعه روابط‌عمومی‌ها در سازمان ها برای ایفای هرچه بهتر نقش خود، بر اساس اسناد بالادستی به صورت یکپارچه و با محوریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور باید در راستای تحقق شعار سال و جهاد تبیین تلاش کنند.
 
 پورزادی، گفت: نقش روابط‌عمومی در این دوره به دور از هر گونه حاشیه به نحو شایسته ایفا شده و یکی از موفقیت های روابط‌عمومی، در 4 ماه گذشته ایجاد اعتماد اجتماعی در مباحث و اتفاقات مختلف بود.
 
 وی در پایان افزود: نگاه تبلیغاتی و یک طرفه به روابط‌عمومی نداشته باشیم، چراکه روابط‌عمومی یک فرایند است که قدرت سازش، مذاکره، تعامل بین اصناف، سرمایه گذار و نیروهای انسانی به ویژه در مناطق آزاد را دارد و مورد توجه ویژه دولت سیزدهم است.
 
 محمد حسین شفیق مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست گفت: ما درگیر جنگ های رسانه ای هستیم بنابراین همیشه باید در حال آموزش دیدن باشیم و دانش خود را به روز کنیم.
 
 وی اشاره داشت: باید در زمینه تولید محتوا و تبلیغات با بهره گیری از متخصصان عملیاتی، انتشار به موقع و صحیح اخبار و موضوعات تبلیغاتی فضای رسانه ای را مدیریت کنیم.
 
 شفیق همچنین بر تولید اخبار مثبت و امید آفرین و تاثیر آن بر جامعه هدف تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی و صدا و سیما در مناطق آزاد از ظرفیت های خو ب رسانه ای در این زمینه برخوردارند.
 
 محمد حسین شفیق در پایان خواستار برگزاری جلسات مستمر ماهانه و ارائه گزارش عملکرد مطبوعات همچنین دعوت از رسانه های همکار با سازمان ها برای ارائه راه کار و ایجاد تعاملات با هدف دیده شدن فعالیت ها در زمینه های مختلف تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد