درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52044صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1402 - 22:32
برگزاری نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد کیش
نخستین شورای اطلاع رسانی با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه مناطق آزاد، اعضای شورا و جمعی از مدیران روابط‌عمومی سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || نخستین شورای اطلاع رسانی با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه مناطق آزاد، اعضای شورا و جمعی از مدیران روابط‌عمومی سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.
 
 به گزارش ایلنا؛ در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی که امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، سعید پورزادی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مجموعه سازمان می توانند با ارائه برنامه های درست نقش آفرینی کنند گفت: ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان مهمترین وظیفه ای است که
روابط‌عمومیها بر عهده دارند.
 
 پورزادی در تکمیل سخنان خود خاطر نشان کرد: دقت در انتصاب افراد متخصص، با تجربه، مبتکر و دلسوز همچنین استفاده از بهترین نیرو ها، امکانات و برنامه ریزی، به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص، تولید محتوای خبری صحیح، برقراری ارتباط منظم با خبرنگاران، سرعت عمل و قدرت پاسخگویی و شناخت منشا خبرها موضوعاتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 
 وی افزود: برای عملیاتی شدن این موضوع می توان از ظرفیت دانشگاه های موجود در مناطق آزاد برای برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا سطح سواد رسانه ای استفاد کرد.
 
 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، تاکید کرد: روابط‌عمومی به عنوان یک مشاور عالی و بازوی اصلی باید در کنار مدیرعامل سازمان باشد تا روابط سازنده ای با سرمایه گذاران ایجاد کند، بنابراین توجه بر لزوم ارتقا جایگاه روابط‌عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 سعیدپورزادی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد روابط‌عمومی در تولید و انعکاس اخبار تولیدی در سطح گسترده و برخورداری از ضریب تاثیر گذاری آن در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: انتشار اخبار صحیح و به موقع موجب بهتر دیده شدن تلاش و همکاری بین بخشی تمام حوزه های سازمان های مناطق آزاد می شود.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: باید تجربیات را به برنامه های آموزشی تبدیل و با استفاده از فرایندهای صحیح، یکپارچگی را در روابط‌عمومی‌های مناطق آزاد ایجاد کنیم.
 
 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری" مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده است افزود: با توجه با شرایط سخت اقتصادی، روابط‌عمومی‌ها باید در تثبیت و تبلیغ این شعار تلاش کنند تا در اذهان عمومی نهادینه شود.
 
 سعید پورزادی خاطر نشان کرد: مجموعه روابط‌عمومی‌ها در سازمان ها برای ایفای هرچه بهتر نقش خود، بر اساس اسناد بالادستی به صورت یکپارچه و با محوریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور باید در راستای تحقق شعار سال و جهاد تبیین تلاش کنند.
 
 پورزادی، گفت: نقش روابط‌عمومی در این دوره به دور از هر گونه حاشیه به نحو شایسته ایفا شده و یکی از موفقیت های روابط‌عمومی، در 4 ماه گذشته ایجاد اعتماد اجتماعی در مباحث و اتفاقات مختلف بود.
 
 وی در پایان افزود: نگاه تبلیغاتی و یک طرفه به روابط‌عمومی نداشته باشیم، چراکه روابط‌عمومی یک فرایند است که قدرت سازش، مذاکره، تعامل بین اصناف، سرمایه گذار و نیروهای انسانی به ویژه در مناطق آزاد را دارد و مورد توجه ویژه دولت سیزدهم است.
 
 محمد حسین شفیق مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست گفت: ما درگیر جنگ های رسانه ای هستیم بنابراین همیشه باید در حال آموزش دیدن باشیم و دانش خود را به روز کنیم.
 
 وی اشاره داشت: باید در زمینه تولید محتوا و تبلیغات با بهره گیری از متخصصان عملیاتی، انتشار به موقع و صحیح اخبار و موضوعات تبلیغاتی فضای رسانه ای را مدیریت کنیم.
 
 شفیق همچنین بر تولید اخبار مثبت و امید آفرین و تاثیر آن بر جامعه هدف تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی و صدا و سیما در مناطق آزاد از ظرفیت های خو ب رسانه ای در این زمینه برخوردارند.
 
 محمد حسین شفیق در پایان خواستار برگزاری جلسات مستمر ماهانه و ارائه گزارش عملکرد مطبوعات همچنین دعوت از رسانه های همکار با سازمان ها برای ارائه راه کار و ایجاد تعاملات با هدف دیده شدن فعالیت ها در زمینه های مختلف تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد