درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 09:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد
  نسل جدید متولیان فرهنگ آنلاین
  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی
  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید
  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند
  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51923صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 27 فروردین 1402 - 18:09
روابط‌عمومی، مرغ عزا و عروسی
غلامرضا شمس ناتری - پیش از آنکه سالن اجتماعات پر شود شما می‌بایست نخستین فردی باشید که سیستم صوتی، سرمایشی و گرمایش را در سالن چک کنید. شما نخستین فردی هستید که جایگاه میهمانان را تعیین کرده و لوازم مورد نیاز را مهیا می‌کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || پیش از آنکه سالن اجتماعات پر شود شما می‌بایست نخستین فردی باشید که سیستم صوتی، سرمایشی و گرمایش را در سالن چک کنید. شما نخستین فردی هستید که جایگاه میهمانان را تعیین کرده و لوازم مورد نیاز را مهیا می‌کنید.

شما نخستین فردی هستید که دعوت از رسانه ها را می بایست انجام دهید.


عکاس و تصویربردار را انتخاب کنید و یک به یک کارها را نظم بخشیده، سین برنامه ها را نوشته و همه چیز را کنترل نهایی کنید.


مراسم با استرس ها کلید می‌خورد و شما مراقب هستید که نقصی پیدا نشود.


کسی زحمات شما را نمی بیند و استرس و اضطراب تان را درک نمی کند.


کسی نمی‌داند شما برای این برنامه چه کمبودها و مشکلاتی داشتید و انتظار دارند مراسم با بهترین کیفیت مطلوب به انجام رسد.


در حین سخنرانی، سخنران ناگاه صدای میکروفون و دستگاه صوت زوزه کوچکی می کشد و شما باید فی الفور برای رفع نقص اقدام کنید.


افرادی که در روابط‌عمومی کار کردند با این مصائب آشنایی دارند و می دانند چه ساعات پر اضطرابی را پشت سر می گذارند.


مراسم به انتها که می رسد همه سالن را ترک می کنند و کسی خدمات شما را نمی نگرد و یک خداقوت خشک خالی هم نثارتان نمی کند.


همه نشسته بر صندلی و شما مانند بادیگاردی ایستاده و تمام هوش و حواس شما به مراسم است.


اینها نه یک بار بلکه چندین بار روی می دهد و دریغ از نگاه مدیران به روابط‌عمومی!


هر نقص و ایرادی را متوجه شما می دانند و انگشت اشاره به طرف شماست.


ما سال ها این را تجربه کرده ایم و بالاخره آخرین نفری هستیم که سالن را ترک کرده و چراغ آن را خاموش می کنیم.


سر روابط‌عمومی‌ها را هم در عزا می برند و هم در عروسی!


تمام کاسه کوزه ها را بر سر شما می شکنند و خستگی را بر تن تان می نشانند.


گویی دیواری کوتاه تر از روابط‌عمومی پیدا نمی کنند.


به یاد دارم روزی مدیر دستگاه مرا به اتاق کار خود فرا خواند سپس لپ‌تاپ را باز کرد و عکسی نشانم داد که در این عکس در کنار مهمان برنامه موقع شات زدن چشمانش بسته مانده بود.


مرا زیر سوال برد که چرا موقع عکس گرفتن چشم‌های‌ام بسته ماند؟!


پس از مشاهده عکس, عرض کردم عکس را من نگرفتم و با قیافه حق به جانب گفت شما عکس گرفتی!


در جوابش گفتم اگر این عکس را من گرفتم پس چرا خودم در عکس هستم!!


فردی که عکس را گرفته بود مرا در حال عکس گرفتن در گوشه کادر قرار داده بود و جالب اینکه مدیر مدعی متوجه نشد که چنین چیزی ممکن نیست که خود عکاس هم در حین عکاسی عکس او بیفتد!؛


نتیجه این که مدیر دستگاه حتی به‌خاطر این خبط و اشتباه فاحش خود حاضر به عذرخواهی هم نشد!!!


ما در روابط‌عمومی همواره در منظر و نگاه منفی برخی مدیرانی هستیم که تشخیص‌شان در حد همین گفتاری که نگاشته شد هستند و کمتر از ما تقدیر و بسیار ما را نکوهش می کنند.


در روابط‌عمومی ایرانی این قبیل مسائل بسیار دیده شده است و در گفت و گوهایی دوستانه این خاطرات و تجربیات گفته شده است.


افرادی که در این شغل و حرفه در سازمان ها مشغول فعالیت هستند هیچگاه این استرس ها و اضطراب های آنان مورد توجه قرار نمی گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد