درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5192صفحه نخست » سه شنبه، 26 شهریور 1392 - 06:12
ارائه تخفیفات بر فروش حضوری از فروشگاه ها تاثیر دارند
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- بعضی از مطالب که در وبلاگ های خارجی وجود دارند شاید اصلا هیچ کاربردی در کشور ما نداشته باشند اما ایده های جالبی بعضا دارند که هدف از این وبلاگ هم اطلاع رسانی همان ایده ها است. در این مطلب به ارائه نتایج بررسی که در مورد ارسال کدهای تخفیف به کاربران است پرداخته می شود.

در فروشگاه های خارج از کشور ، روش ارتباط با مشتریان با فروشگاه های ایران متفاوت تر است. در فروشگاه های ایران یک نفر به فروشگاه مراجعه می کند و از فروشگاه خارج می شود و فقط همین و شاید اگر مسیرش به آن خیابان نیفتد دیگر برای خرید به آن جا مراجعه نکند. اما یک فروشگاه ایده آل بعد از انجام خرید توسط مشتریان سعی می کند اطلاعات آن ها را جمع آوری کند اما باید به مشتریان خدماتی ارائه داد تا حاضر شوند اطلاعات خود را در اختیار شما بگذارند. باید در بازه های زمانی خاص به مشتریان تخفیفاتی ارائه کرد و آن ها را تشویق به ارائه اطلاعات کرد. به عنوان مثال فروشگاهی را در کشور خودمان فرض کنید که بعد از خرید مشتریان و در هنگام خروج ، محلی را برای پر کردن فرم تعبیه می کند و فرمی را در اختیار آن ها قرار می دهد تا آن را پر کنند و در صورتی که فروش ویژه ای در بازه زمانی خاص انجام می شود آن ها را مطلع کند.

حتما در خیابان که رد می شوید دیده اید که در بازه زمانی عید تا عید و یا مخصوصا در پایان فصل ها فروشگاه ها محصولات خود را با تخفیفات ویژه ای به فروش می رسانند. حال فرض کنید با ارسال پیام کوتاه و یا ایمیلی به مشتریانی که تاکنون یک بار خرید کرده اند پیامی ارسال شود و این امر به آن ها اطلاع رسانی شود. بالطبع مخاطبان بیشتری از این امر مطلع می شوند. در کشورهای خارجی تمام این مراحل را طی کرده اند و کار به جایی رسیده است که مشتریان در صورتی که فروشگاه ها کد تخفیفی برای آن ها ارسال کنند و آن را فراموش کنند در هنگام خرید حضوری از فروشگاه بعضا فروشگاه را ترک می کنند به منزل بر می گردند تا از کد تخفیف ارسال شده به آن ها در خرید استفاده کنند. تعداد افرادی که این کار را انجام می دهند ۴ از ۱۰ خریدار است.

 

 

انصراف از خرید حضوری از فروشگاه ها به علت فراموشی کد تخفیف

 

برای حل این مشکل می توان کاری انجام داد. اگر فروشگاه علاوه بر وب سایت اصلی ، وب سایت موبایلی داشته باشد که خریدار نام کاربری و رمز عبور خود را بزند و کدهای تخفیف ارسال شده به او را در آنجا مشاهده کند دیگر مشکلی برای خرید نخواهند داشت و از کدهای تخفیف برای خرید استفاده می کند و مشکل حل می شود.

 

نکات بازاریابی

اصلی ترین موردی که بارها به آن تاکید شده است این است که با مشتریان خود از طرق مختلف در ارتباط باشید و در صورت تمایل ، اطلاعات آن ها را جمع آوری کنید و در بازه های زمانی خاص با آن ها در تماس باشید. البته یادتان باشد فرمی که تهیه می کنید اولا خیلی فیلدهای زیادی نداشته باشد ثانیا خیلی وارد جزئیات نشوید. مثلا بیشتر خانم ها شاید تمایلی به نوشتن نام و یا شماره خود در این نوع فرم ها را نداشته باشند ولی ممکن است با وارد کردن ایمیل ، مخالفتی نداشته باشند. بنابراین دو فیلد برای این نوع از فرم ها توصیه می شود ، ایمیل و شماره موبایل که دومی باید اختیاری باشد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰


 
http://blog.7010.ir/forgetting-coupons-and-abandoning-in-

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد