درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1403 - 06:50   

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها

  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند

  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟

  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی
  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟
  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟
  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند
  یک مطالعه جهانی نشان می‌دهد که شمار بیشتری از مردم جهان از اخبار دوری می‌کنند
  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51919صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1402 - 09:05
🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
بیست‌ودومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران» در سال 1402 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود. هدف از اعطای این جوایز، شناسایی متخصصان روابط‌عمومی است که عملکرد برجسته‌ای در اعتلای روابط‌عمومی داشته‌اند.
  

دریافت جایزه یک دستاورد بزرگ و ابزاری ارزشمند برای بهبود و ایجاد آگاهی معنادار برای یک سازمان و شرکت است. نکته مهمی که در مورد جوایز باید به‌خاطر بسپاریم این است که جوایز به ایجاد اعتبار، اعتماد و افزایش شهرت کمک می‌کند.


اهدای این جوایز این فرصت را فراهم می‌آورد تا سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد از همدیگر بیاموزند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


بیست‌ودومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران» (National Awards of Iran's Public Relations Industry) در سال 1402 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود. هدف از اعطای این جوایز، شناسایی متخصصان روابط‌عمومی است که عملکرد برجسته‌ای در اعتلای روابط‌عمومی داشته‌اند.


امسال 30 جایزه با دو هدف کلی اعطا می‌شود؛ یکی به‌رسمیت شناختن برنامه‌های جدید روابط‌عمومی مانند ESG و دیگری به‌رسمیت شناختن روابط‌عمومی یا برنامه‌های ارتباطیِ بخش‌هایِ مختلفِ روابط‌عمومی.

 

شما تلاش خود را انجام دادید، اکنون به رسمیت شناخته شوید
 چرا جوایز:

 برنده شدن جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران مزایای زیر را به همراه دارد:
 - استعداد، توانمندی، خلاقیت و تلاش شما را به نمایش می‌گذارد.
 - اعتبار شما را در صنعت روابط‌عمومی افزایش می‌دهد.
 - روحیه و انگیزه کارکنان و همکاران روابط‌‎‌عمومی را تقویت می‌کند.
 - به بهبود درک بهتر مخاطب و مشتری کمک می‌کند.
 - فرصت‌های شبکه‌سازی با دیگر متخصصان روابط‌عمومی موفق را فراهم می‌کند.
 - فرصت‌های پوشش مناسب و مثبت رسانه‌ای فراهم می‌کند.
 - به ظهور رهبران فکری صنعت روابط‌عمومی کمک می‌کند.

 
اعتبار و جوایز برگزیدگان
اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

بخش‌های اصلی جشنواره
قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح و مقوله کلی صورت می‌گیرد:


دسته اول: جوایز ویژه ESG2023
«در دوران همه‌گیری و پس از آن نگرش‌ها نسبت به موضوعات ESG تغییر پیدا کرد و فرصت‌های بی‌نظیری برای توجه جهانی به این موضوعات به‌وجود آمد و در این میان فعالان روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف این امکان را پیدا کردند تا به‌عنوان کسانی که بهتر از هر کسی در زمینه اطلاع‌رسانی و گزارش ESG به ذینفعان می‌توانند فعالیت کنند شناخته شوند. علاوه بر این جهانیان دانستند که افشای اطلاعات ESG نه یک امر فانتزی و تبلیغاتی بلکه یک ضرورت غیرقابل انکار و یک اصل اخلاقی برای هر سازمان و شرکتی محسوب می‌شود که تعهد و مسئولیت‌پذیری آن سازمان یا شرکت را در زمینه شفافیت و اطلاع‌رسانی حداکثری به جامعه و حساسیت به موضوعات زیست‌محیطی به اثبات می‌رساند.»


موسسه کارگزار روابط‌عمومی مفتخر است برای نخستین بار در ایران جوایز سال 1402 خود را در زمینه environmental,social and governance (ESG) اعلام کند که به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که بهترین عملکرد را در زمینه پرداختن به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی از خود بر جا گذاشته‌اند و تحقیقات و سرمایه‌گذاری‌ها و ارتباطات موثری را در این زمینه برقرار ساخته‌اند.


اهداف: این جوایز به سازمان‌ها و شرکت‌هایی تعلق خواهد گرفت که اقدام‌های مثبت و موثری در ارتباط با جامعه و زیست‌محیط و ارتباطات صورت داده‌اند.


با توجه به تقاضای روزافزون و دایمی سرمایه‌گذاران، سهامداران و عموم مردم جامعه با محوریت توجه جدی‌تر سازمان‌ها و شرکت‌ها به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی، جوایزی با سه هدف زیر در نظر گرفته شده است:


* «توسعه و ترویج فعالیت‌های مرتبط با ESG در میان سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق شناسایی موفقیت‌ها و دستاوردهای آن‌ها در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی؛
* تشویق رهبری مبتنی بر موضوعات ESG در میان رهبران و حرفه‌ای‌های دنیای کسب‌وکار که در مجموع دارای اثرهای مثبتی بر کسب‌وکارها، جامعه و زیست‌محیط است.
* ایجاد و توسعه یک سیستم منظم برای ارتباط مؤثر با ذی‌نفعان در زمینه ESG می‌تواند پیامدهای مثبت بسیاری را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به ارمغان آورد که این اثرها هم بر افراد و هم بر محیط‌زیست و کره زمین وارد خواهد آمد و جهان را به‌جای بهتری برای زندگی‌ تبدیل خواهد نمود و هدف بزرگی به نام توسعه پایدار و متوازن را تحقق خواهد بخشید.»


جایزه ESG2023 در بخش‌های زیر اعطا می‌شود:
- جایزه ملی پایداری
- ستاره ارتباطی ESG ایران
- ستاره روابط‌عمومی ESG ایران
- جایزه سرآمدی ESG
- جایزه طلایی سه ستاره ESG
- جایزه بهترین اقدام و فعالیت ESG سال
- جایزه نوآوری تحقیقاتی ESG سال
- جایزه تأثیرگذاری بر دنیای واقعی سال
- جایزه اقدام در راستای مصرف بهینه سال
- جایزه ملی ESG
- جایزه ویژه رهبری ESG
- جایزه رهبری فکری ESG
- جایزه ملی بهترین کمپین ESG
- جایزه ملی تدوین استراتژی ESG (استراتژی جامع و کاربردی با هدف حفاظت از محیط‌زیست از طریق تأثیرگذاری مثبت بر مشتریان، همکاران و جوامع به بهترین شکل ممکن)
- جایزه ملی گزارش‌گری و مستندسازی ESG
- جایزه بهترین مجری ESG سال

دسته دوم: جوایز ویژه NAIPRI
جوایزNAIPRI ، معتبرترین جوایز روابط‌عمومی در ایران هستند. این جوایز در سال 1380 به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط‌عمومی در ایران بنیادگذاری شدند.
جایزه NAIPRI در بخش‌های زیر اعطا می‌شود:


- جایزه ملی مدیران ارتباط‌گر
- جایزه ملی روابط‌عمومی سرآمد
- جایزه ملی مدیریت روابط‌عمومی
- جایزه ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی
- جایزه ویژه برنامه‌ریزی

- جایزه ملی مدیریت برند
- جایزه ویژه مدیریت انتشارات
- جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون‌سازمانی
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
- جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه‌ای
- جایزه ویژه مدیریت تشریفات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
- جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
- جایزه ویژه کار خلاقانه
- جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
- جایزه ویژه قلب طلایی (نوع‌دوستی)

روش شناسی
مقدمه

جایزه PRESG2023 به ارزیابی و شناسایی سازمان‌ها و شرکت‌های برتر در زمینه ایجاد تعادل بین سودآوری و توجه به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی می‌پردازد؛ سازمان‌ها و شرکت‌هایی که توانسته‌اند ارزش‌های بلندمدت و بزرگی را برای سرمایه‌گذاران، سهامداران و کلیت جامعه به ارمغان بیاورند و در نظر آن‌ها سربلند باشند:


1- جایزه PRESG2023 با هدف حمایت و قدردانی از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که جزو پیشگامان حوزه ESG به‌شمار می‌آیند طراحی شده است.
2- جوایز PRESG2023 تنها جوایزی هستند که با هدف ارزیابی و سنجش بهترین عملکردها و موفق‌ترین سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد در زمینه سرمایه‌گذاری و پرداختن به موضوعات ESG (زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) اعطا می‌شوند و به صورت اختصاصی برای روابط‌عمومی‌ها طراحی شده‌اند.
3- جوایز PRESG2023 توسط تعدادی متشکل از کارشناسان مستقل و فعالان حرفه‌ای روابط‌عمومی و دانشگاهی ارزیابی شده و به بهترین آثار و عملکرد اعطا خواهد شد.
4- این جایزه دارای 15 بخش اصلی است.
5- فهرست برندگان این جایزه در kpri.ir منتشر می‌شود.
6- برای شرکت در این جشنواره به فرایند خاصی نیاز نیست و تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها در فرایند بررسی‌های مرتبط با این جایزه شرکت داده می‌شوند.
7- هر شرکت‌کننده فقط امکان شرکت در سه مقوله رقابتی را دارد.
8- مطالعات موردی مرتبط با هر پروژه و اثر باید دارای بخش‌های اصلی شامل مقدمه، اهداف، فعالیت‌های اصلی و مستندات مربوطه باشند.
9- در صورت ارایه پروژه‌های تعاملی و مشارکتی باید موافقت و رضایت تمام مشارکت‌کنندگان در آن پروژه دریافت شده باشد.
10- تصمیم هیئت داوران در مورد هر پروژه قطعی بوده و قابل‌اعتراض و تجدیدنظر نیست.
11- داوری آثار و پروژه‌ها به ‌صورت گروهی خواهد بود و بررسی یک مقوله بر عهده یک داور خاص قرار نخواهد گرفت.
12- شرکت‌هایی که در فرایند رقابت مشارکت کرده‌اند می‌توانند برای آگاهی از بازخوردهای مربوط به پروژه خود پس از اعلام برندگان با دبیرخانه تماس بگیرند و این بازخوردها در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
13- فهرست مطالعات موردی شرکت‌کنندگان در وب‌سایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی منتشر خواهد شد و به همین دلیل هم تمام شرکت‌کنندگان در این رقابت باید مطمئن باشند که تمام اطلاعات ارایه شده موثق است.
 

فرایند ورود
تمام آثار و پروژه‌های ورودی در ابتدا از نظر معیارهای عمومی و بر اساس شرایط بالا مورد بررسی و قضاوت قرار می‌گیرند.
در مرحله بعد، آرای داوران به هر پروژه مشخص می‌کند که آن پروژه برای ورود به رقابت در کدام مقوله از مقوله‌های بالا مناسب است و آن اثر و پروژه‌ای که بالاترین امتیاز را پس از این بررسی‌ها به خود اختصاص دهد به‌عنوان برنده جایزه آن مقوله معرفی خواهد شد.

مهلت ارسال آثار

علاقه‌مندان تا 15 خرداد 1402 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی موسسسه کارگزار روابط‌عمومی ارسال نمایند.

ویژه‌نامه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
این ویژه‌نامه به منظور اطلاع‌رسانی وانتشار مقالات، یادداشت‌ها، دیدگاه‌ها و معرفی و ثبت اقدامات روابط‌عمومی‌های موسسات و شرکت‌های خصوصی و دولتی منتشر می‌شود.

مشخصات تماس
تلفن ثابت: ۶۶۹۴۳۶۷۰- ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱)
تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹
وب‌سایت: https://kpri.ir - www.shara.ir
پست الکترونیک: info@kpri.ir - info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com
تلگرام: https://telegram.me/sharapr


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی


  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند


  چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی


  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟


  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی


  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد