درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51858صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 18 فروردین 1402 - 18:12
درگذشت دیوید ولف، پیشگام روابط‌عمومی چین
دیوید ولف روز دوشنبه 27 مارس در سن 59 سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت. ویل ماس، مدیر ارتباطات شرکت اینتل، که در دوره مورد بحث در بورسون- مارستلر چین کار می‌کرد، گفت: "دیوید یک دوست، یک مربی و یک شخصیت بزرگ از هر نظر بود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || دیوید ولف روز دوشنبه 27 مارس در سن 59 سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
 
 ویل ماس، مدیر ارتباطات شرکت اینتل، که در دوره مورد بحث در بورسون- مارستلر چین کار می‌کرد، گفت: "دیوید یک دوست، یک مربی و یک شخصیت بزرگ از هر نظر بود.
 
 او در اوایل دهه 2000 نسلی از متخصصان ارتباطات را در چین به هم متصل کرد و به بسیاری از ما کمک کرد تا در زمان و مکان شگفت‌انگیزی موفق و رشد کنیم."
 
 دیوید اشنایدر از Waypoint Partners که برای اولین بار در سال 2001 با ولف ملاقات کرد، می‌گوید: "او تأثیر بزرگی بر بسیاری از مشاغل در چین در همه سطوح داشت."
 
 اشنایدر می‌افزاید: "در بیش از 20 سالی که دیوید را می‌شناختم، او همیشه آماده گفتگو در مورد هر موضوعی از آخرین بحران جهانی گرفته تا عشق او به تاریخ و شایستگی‌های متفاوت نویسندگان داستان‌های علمی تخیلی بود."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد