درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51838صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 13:56
نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان
مردم انتظار دارند در بزنگاه‌ها و تنگناها مسوولان را در میدان ببینند و در کنار خودشان حس کنند نه اینکه صرفاً پشت تریبون‌ها نظاره‌گر آنان باشند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها و مجموعه روابط‌عمومی‌ها افسران جهاد تبیین هستند که بدین جهت باید به این فریضه مهم در جنگ شناختی اهمیت ویژه‌ای دهیم.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، رضا شریفی در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسوولان باید با مردم صادق باشند، اظهارداشت: مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین؛ جهاد خدمت مسوولان در کف میدان است.
 
 وی بیان کرد: مسوولان باید با مردم صادق باشند و علاوه بر خدمات، کمبودها و کاستی ها را نیز با آن ها در میان بگذارند تا مردم اقناع شود.
 
 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسوولان
روابط‌عمومی‌ها به عنوان اعضای دائم باید در جلسات شورای اطلاع رسانی حضور داشته باشند، افزود: به نظر می‌رسد در حوزه اقناع اجتماعی نتوانستیم از همه ظرفیت های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم.
 
 وی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان پیشرفت های خوبی داشته‌ایم که باید به صورت کامل و به موقع اطلاع رسانی شود افزود: رسانه‌ها و مجموعه روابط‌عمومی ها افسران جهاد تبیین هستند.
 
 شریفی با تاکید بر جنگ رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم تا فرزند ما از یک فضای هیجانی در فضای مجازی متاثر شود.
 
 وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با عزم و دغدغه گره های فکری و ذهنی مردمان خود را با ادبیاتی مناسب برطرف کنیم، گفت: مسوولان باید با مردم صادق باشند و علاوه‌بر خدمات کمبودها و کاستی‌ها را نیز با آنان در میان بگذارند تا مردم اقناع شوند.
 
 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جهاد تبیین زمانی موثر است که اثر اقناعی آن در جامعه هویدا شود و مقدمه این فریضه جهاد خدمت مسوولان در کف میدان است.
 
 وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند در بزنگاه‌ها و تنگناها مسوولان را در میدان ببینند و در کنار خودشان حس کنند نه اینکه صرفاً پشت تریبون‌ها نظاره‌گر آنان باشند.
 
 شریفی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در سیستان و بلوچستان داریم و گشایش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله معادن، کشاورزی، مرز، دامپروری، صنایع تبدیلی و علم و فناوری ایجاد شده است .
 
 وی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرهنگ کار در این استان باید باز تعریف شود.
 
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد