درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51788صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 7 فروردین 1402 - 17:28
چشم‌انداز و پیش‌بینی بازار روابط‌عمومی تا سال 2031
پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی روابط‌عمومی طی دوره پیش‌بینی، بین سال‌های 2023 و 2029، با نرخ قابل‌توجهی افزایش یابد. از سال 2021، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد است و با افزایش اتخاذ استراتژی‌ها توسط بازیگران کلیدی، انتظار می‌رود بازار رشد کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مطالعه "بازار روابط‌عمومی"، چگونگی پیشرفت صنعت فناوری و نحوه پاسخگویی بازیگران اصلی و نوظهور در صنعت روابط‌عمومی به فرصت‌های بلندمدت و چالش‌های کوتاه‌مدت را که با آن مواجه هستند، توصیف می‌کند.

یکی از جذابیت‌های مهم صنعت روابط‌عمومی، نرخ رشد آن است. بسیاری از بازیگران اصلی [دولت، شرکت‌ها، افراد] همواره به دنبال روابط‌عمومی برای افزایش سهم بازار و جذب مصرف‌کنندگان بیشتر بوده‌اند.

رشد بازار روابط‌عمومی چگونه است؟
 

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی روابط‌عمومی طی دوره پیش‌بینی، بین سال‌های 2023 و 2029، با نرخ قابل‌توجهی افزایش یابد. از سال 2021، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد است و با افزایش اتخاذ استراتژی‌ها توسط بازیگران کلیدی، انتظار می‌رود بازار رشد کند.


آیا این گزارش تأثیر کووید-19 و جنگ روسیه و اوکراین را بر بازار روابط‌عمومی در نظر می‌گیرد؟

آره. از آنجایی که کووید-19 و جنگ روسیه و اوکراین عمیقاً بر روابط زنجیره تأمین جهانی و سیستم قیمت مواد خام تأثیر می‌گذارند، ما آن‌ها را در طول تحقیق مورد توجه قرار داده‌ایم و به طور کامل درباره تأثیر همه‌گیری توضیح می‌دهیم.

این گزارش پژوهشی نتیجه یک تلاش گسترده تحقیقاتی اولیه و ثانویه در بازار
روابط‌عمومی است. این یک نمای کلی از اهداف فعلی و آینده بازار، همراه با تجزیه و تحلیل رقابتی صنعت، به تفکیک کاربرد، نوع و روندهای منطقه‌ای ارایه می‌دهد. همچنین نمای کلی از عملکرد گذشته و حال شرکت‌های پیشرو ارایه می‌دهد. برای اطمینان از اطلاعات دقیق و جامع در مورد بازار روابط‌عمومی، از روش‌ها و تحلیل‌های مختلفی در تحقیق استفاده می‌شود.

چگونه فهرست بازیگران کلیدی موجود در گزارش را تعیین می‌کنید؟


با هدف آشکارسازیِ واضحِ وضعیتِ رقابتیِ صنعت، ما نه تنها بنگاه‌های پیشرو که در مقیاس جهانی دارای جایگاهی هستند، بلکه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​منطقه‌ای را که نقش‌های کلیدی ایفا می‌کنند و رشد بالقوه زیادی دارند، به‌طور مشخص تحلیل می‌کنیم.
 

منابع داده اصلی شما چیست؟

از منابع داده اولیه و ثانویه در هنگام گردآوری گزارش استفاده می‌شود.

منابع اولیه شامل مصاحبه‌های گسترده با رهبران کلیدی و کارشناسان صنعت (مانند کارکنان با‌ تجربه خط مقدم، مدیران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی)، توزیع‌کنندگان پایین‌دستی و همچنین کاربران نهایی است. منابع ثانویه شامل تحقیق در مورد گزارش‌های سالانه و مالی شرکت‌های برتر، فایل‌های عمومی، مجلات جدید و غیره می‌باشد. همچنین با برخی از بانک‌های اطلاعاتی شخص ثالث همکاری می‌کنیم.

از نظر جغرافیایی، تجزیه و تحلیل دقیق مصرف، درآمد، سهم بازار و نرخ رشد، داده‌های تاریخی و پیش‌بینی (2017-2027) مناطق زیر پوشش داده شده است:
● آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا و مکزیک)
● اروپا (آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، روسیه و ترکیه و غیره)
● آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، کره، هند، استرالیا، اندونزی، تایلند، فیلیپین، مالزی و ویتنام)
● آمریکای جنوبی (برزیل، آرژانتین، کلمبیا و غیره)
● خاورمیانه و آفریقا (عربستان سعودی، امارات، مصر، نیجریه و آفریقای جنوبی)

این گزارش تحقیق/ تحلیل بازار روابط‌عمومی شامل پاسخ به سوالات زیر است:
● روندهای جهانی در بازار روابط‌عمومی چگونه است؟ آیا بازار در سال‌های آینده شاهد افزایش یا کاهش تقاضا خواهد بود؟
● برآورد تقاضا برای انواع محصولات در روابط‌عمومی چقدر است؟ برنامه‌های کاربردی صنعت آینده و روندهای بازار روابط‌عمومی چیست؟
● پیش‌بینی‌های صنعت روابط‌عمومی جهانی با توجه به ظرفیت، تولید و ارزش تولید چیست؟ برآورد هزینه و سود چگونه خواهد بود؟ سهم بازار، عرضه و مصرف چه خواهد بود؟ واردات و صادرات چطور؟
● تحولات استراتژیک صنعت را در میان‌مدت تا بلندمدت به کجا خواهد برد؟
● عوامل موثر در قیمت نهایی روابط‌عمومی چیست؟ مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت روابط‌عمومی چیست؟
● فرصت بازار روابط‌عمومی چقدر است؟ پذیرش فزاینده روابط‌عمومی چه تاثیری بر نرخ رشد کل بازار خواهد داشت؟
● ارزش بازار جهانی روابط‌عمومی چقدر است؟
● بازیگران اصلی فعال در بازار روابط‌عمومی چه کسانی هستند؟ کدام شرکت‌ها پیشتاز هستند؟
● کدام روندهای اخیر صنعت هستند که می توانند برای ایجاد جریان‌های درآمد اضافی اجرا شوند؟
● راهبردهای ورود، اقدامات متقابل برای تأثیرات اقتصادی، و کانال‌های بازاریابی برای صنعت روابط‌عمومی چه باید باشد؟
 

سفارشی سازی گزارش


آیا می‌توانم محدوده گزارش را تغییر دهم و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنم؟
بله.

درباره ما
گزارش‌های رشد بازار منبع معتبری برای به دست آوردن گزارش‌های بازار است که سرنخ مورد نیاز کسب‌وکار شما را در اختیار شما قرار می‌دهد.
 


منبع: marketgrowthreports

24 مارس 2023 (The Expresswire)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد