درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 13:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5177صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 شهریور 1392 - 12:36
وزیر بهداشت/ ارتقای جایگاه روابط عمومی مهم است
  

 

 

به گزارش شارا به نقل از وب­دا؛ دکتر سید حسن هاشمی ضمن اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه سلامت، اطلاع یابی از پیشنهادات و نقطه نظرات خدمت گیرندگان، توسعه تعامل واقعی با رسانه ها به عنوان وظایف روابط عمومی، گفت: به شهادت کسانی که روابط عمومی سازمان ها را رصد می کنند دوره مدیریت دکتر زارع نژاد در زمان دکتر لنکرانی بسیار مفید و موثر بوده است و امید است با حضور ایشان این امور به خوبی گسترش یابد.

وی ادامه داد: البته برای انجام چنین اموری ارتقای جایگاه روابط عمومی و افزودن امکانات هم مهم است.

دکتر هاشمی با تاکید بر اولویت بخش بهداشت بر سایر بخش های نظام سلامت و پیشگیری از بیماری ها، گفت: اطلاع رسانی صادقانه، سریع، جامع و شفاف وظیفه ایست که باید در وزارت بهداشت جدی گرفته شود.

وی آموزش عمومی مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: حوزه نظام سلامت بسیار وسیع است و با جسم و روح و روان مردم سروکار دارد و باید با هنرمندی بتوانیم مطالبات مردم از این حوزه را از همه دستگاه ها طلب کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه اظهار داشت: رعایت حقوق مردم برای کسب آگاهی از اخبار و اطلاع رسانی جامع به آنها از حوزه سلامت باید مورد توجه باشد و در این راستا باید از ظرفیت های رسانه ملی و خبرگزاری ها نهایت بهره را ببریم.

دکتر هاشمی گفت: جلوگیری از حاشیه پردازی ها و ایجاد التهاب و مچ گیری ها نیز بخش دیگری از وظایف ما در این راستاست.

وی افزود: به نظر من توجه به سلامت یکی از رموز موفقیت دولت هاست و بدون توجه به این بخش عملکرد هر دولتی ضعیف ارزیابی خواهد شد.

وزیر بهداشت با تاکید بر پاسخگویی جدی به مطالبات مردم در حوزه سلامت، بیان داشت: باید بتوانیم مطالبات مردم در این حوزه را از مجلس و دولت مطالبه کنیم و با اطلاع رسانی صادقانه مردم را نیز در جریان کاستی های خود قرار دهیم.

وزیر بهداشت در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس رحمتی قدردانی کرده و با ابلاغ حکم دکتر زارع نژاد برای وی آرزوی موفقیت کرد./

شارا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: دکتر زارع نژاد از مدیران توانمند و موفق روابط عمومی است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد