درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 04:30   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51749صفحه نخست » یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 14:18
تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود
حامد منکرسی، معاون سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی اعلام کرد: تست‌های اولیه اتصال پیام‌رسان‌های «بله» و «ایتا» موفقیت‌آمیز بوده و برای اینکه کاربران بتوانند از این امکان استفاده کنند لازم است نسخه جدیدی که به زودی توسط پیام‌رسان‌ها منتشر می‌شود را نصب یا به‌روزرسانی کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || پس از وعده وزارت ارتباطات مبنی بر فراهم شدن امکان اتصال پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر تا پایان سال، معاون سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که تست‌های اولیه موفقیت‌آمیز بوده‌اند. ‌حامد منکرسی، معاون سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی اعلام کرد: تست‌های اولیه اتصال پیام‌رسان‌های «بله» و «ایتا» موفقیت‌آمیز بوده و برای اینکه کاربران بتوانند از این امکان استفاده کنند لازم است نسخه جدیدی که به زودی توسط پیام‌رسان‌ها منتشر می‌شود را نصب یا به‌روزرسانی کنند.
 
 وی درباره نحوه استفاده از آن افزود: برای استفاده از این امکان کاربران باید در قسمت تنظیمات گزینه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های داخلی را فعال کنند تا تبادل صورت بگیرد. منکرسی تصریح کرد: این تبادل به صورت فازبندی شده پیش می‌رود. در فاز نخست پیام‌های متنی و در گام‌های بعدی فایل‌ها نیز قابلیت جابه‌جایی خواهند داشت. معاون سازمان فناوری تاکید کرد: طبق زمان‌بندی که درنظر داریم، تا پایان سال قرار است نسخه جدید ارائه شود و این مساله به تلاش صاحبان پیام‌رسان‌ها بستگی دارد. آنها به صورت شبانه‌روزی در حال کار هستند تا بتوانند در زمان‌بندی مورد نظر این امکان را محقق کنند. وی تصریح کرد: اکنون پیام‌رسان «ایتا» و «بله» در لیست اتصال هستند و دیگر پیام‌رسان‌ها نیز به زودی این قابلیت را فعال خواهند کرد. فکر می‌کنم پیام‌رسان «آی‌گپ» سومین پیام‌رسانی است که وارد چرخه تبادل خواهد شد.
 
 اوایل اسفند‌ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه حضور در کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس از برقراری ارتباط میان پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان سال خبر داد. «اینترکانکشن» امکانی است که به وسیله آن پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند بین خودشان پیام رد و بدل کنند و در قالب این رویه کاربر می‌تواند به پیام‌رسان مورد استفاده خود اجازه دهد که از سایر پیام‌رسان‌ها برایش پیام ارسال شود. وی به تازگی از برقراری این امکان میان دو پیام‌رسان ایتا و بله خبر داده بود./ ایرنا
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد