درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51733صفحه نخست » پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 20:11
سازنده چت جی‌پی‌تی روی افزایش عمر بشر کار می‌کند
ماموریت ما این است که به طول عمر سالم انسان ۱۰ سال بیفزاییم. کاری بسیار چالش‌برانگیز که به منابع هنگفتی نیاز دارد. خوشبختانه ۱۸۰ میلیون دلار تامین مالی اولیه را به دست آوردیم که ما را به نخستین اثبات مفهوم می‌رساند و کار شرکت را در طول این دهه تضمین می‌کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || سازنده چت جی بی تی در یک شرکت نوپای حوزه فناوری زیستی به نام رترو بایوساینسز که قرار است روی افزایش عمر بشر کار کند، ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.
 
 به این ترتیب سم آلتمن، کارآفرین، برنامه‌نویس، مدیرعامل اوپن ای‌آی و سازنده چت جی‌پی‌تی اکنون روی دو شرکت نوپا یعنی رترو بایوساینسز (Retro Biosciences) و هلیون انرژی (Helion Energy) سرمایه‌گذاری کرده و در این باره گفته است: «این پول زیادی است، اساسا تمام دارایی‌ خالص نقدی‌ام را در این دو شرکت گذاشته‌ام.» هدف رترو بایوساینسز که در ماه آوریل راه‌اندازی شد، این است که با طراحی روش‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های متعدد مرتبط با افزایش سن، مرگ را به تاخیر بیندازد.
 
 در وب‌سایت این شرکت آمده است: «ماموریت ما این است که به طول عمر سالم انسان ۱۰ سال بیفزاییم. کاری بسیار چالش‌برانگیز که به منابع هنگفتی نیاز دارد. خوشبختانه ۱۸۰ میلیون دلار تامین مالی اولیه را به دست آوردیم که ما را به نخستین اثبات مفهوم می‌رساند و کار شرکت را در طول این دهه تضمین می‌کند.»
 
 آلتمن با اشاره به اینکه دوست دارد روزی خودش هم از دستاورد این شرکت استفاده کند، گفت که رژیم فعلی او برای افزایش طول عمر شامل مصرف داروی دیابت متفورمین و تلاش برای حفظ تغذیه سالم و خواب کافی است.
 
 آلتمن سال‌ها است که روش‌های ضدپیری را باعلاقه دنبال می‌کند و از حدود هشت سال پیش پژوهش درباره «خون جوان» را شروع کرده است.
 
 پژوهشگران دانشگاه هاروارد طی این مطالعه پوست موش‌های پیر و جوان را به هم بخیه زدند تا از این طریق، سیستم گردش خون آنها با هم ترکیب شود و دریافتند که عضلات مغز موش‌های پیر تا حدی جوان شد.
 
 در سال ۲۰۲۰، پژوهشگران دانشگاه برکلی کالیفرنیا نیز دریافتند که رقیق کردن پلاسمای خون موش‌های پیر اثر جوان‌کننده دارد.
 
 بت لاکروا، مدیرعامل شرکت رترو بایوساینسز گفت آنها درباره برنامه‌ریزی مجدد سلولی و سرمایه‌گذاری برای زیست‌شناسی پیری صحبت کردند و آلتمن موافقت کرد که هزینه آن را تامین کند.
 
 او در ادامه افزود: «آلتمن بعد از خواندن مقاله دانشگاه هاروارد گفت من یک شرکت چند برنامه‌ای پیرامون زیست‌شناسی پیری تاسیس می‌کنم، این یک بازی بزرگ است.»/ سیتنا
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد