درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51692صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 12:09
هوش مصنوعی، شغل روزنامه‌نگاران را تهدید می‌کند
مدیر اجرایی اکسل اشپرینگر (Axel Springer)، غول رسانه‌ای آلمانی که مالک اینسایدر، پولیتیکو و روزنامه آلمانی بیلد (Bild) است، در یادداشتی به کارمندان خود نوشت: هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که روزنامه‌نگاری مستقل را بهبود بخشد یا به سادگی آن را تصاحب کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های رسانه‌ای اروپا به روزنامه‌نگاران هشدار داده است که هوش مصنوعی می‌تواند مشاغل آنها را تصاحب کند و نکاتی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه داده است.
 
 به گزارش سی‌ان‌ان، ماتیاس دوپفنر (Mathias Döpfner) صاحب پایگاه خبری اینسایدر (Insider) و پلیتیکو (Politico) به روزنامه‌نگاران هشدار می‌دهد که هوش مصنوعی (AI)، تهدیدی جدی برای تصاحب شغل آن‌ها محسوب می‌شود.
 
 مدیر اجرایی اکسل اشپرینگر (Axel Springer)، غول رسانه‌ای آلمانی که مالک اینسایدر، پولیتیکو و روزنامه آلمانی بیلد (Bild) است، در یادداشتی به کارمندان خود نوشت: هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که روزنامه‌نگاری مستقل را بهبود بخشد یا به سادگی آن را تصاحب کند.
 
 تنها کسانی زنده خواهند ماند که بهترین محتوای انحصاری را تولید کنند
 
 در این یادداشت که با سی‌ان‌ان به اشتراک گذاشته شده است، دوپفنر پیش‌بینی می‌کند که هوش مصنوعی به زودی می‌تواند اطلاعات را بسیار بهتر از انسان‌ها جمع‌آوری کند و از اتاق‌های خبر می‌خواهد تمرکز بیشتری بر تفسیر، اخبار انحصاری و پژوهشی داشته باشند؛ کاری که توسط ماشین‌ها قابل انجام نیست.
 
 دوپفنر در این یادداشت تأکید کرد: نیاز به خبرنگاران برای درک انگیزه‌های واقعی همچنان وجود دارد. به طور خلاصه، ایجاد محتوای انحصاری و جذاب، غیرقابل جایگزین باقی مانده است و از این به بعد برای موفقیت ناشران (و رسانه‌ها)، حیاتی‌تر خواهد بود. تنها کسانی زنده خواهند ماند که بهترین محتوای انحصاری را تولید کنند.
 
 مسابقه هوش مصنوعی
 

 هشدارهای دوپفنر، سه ماه پس از قابل دسترس شدن هوش مصنوعی ChatGPT توسط شرکت Open AI اعلام می‌شود.
 
 چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که قادر به ارائه پاسخ‌های طولانی و متفکرانه به سوال‌ها بوده و می‌تواند مقاله بنویسد. محبوبیت آنی آن، رقابتی را در میان شرکت‌های فناوری برای عرضه محصولات هوش مصنوعی به بازار به راه انداخته است.
 
 این ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی چنان محبوب شده است که بزرگ‌ترین بانک در ایالات متحده، استفاده از آن را در بین کارمندانش محدود کرده است. مدرسه‌های دولتی در شهر نیویورک نیز این ربات را به دلیل نگرانی استفاده دانش‌آموزان از آن برای تقلب در تکالیف درسی، ممنوع کرده‌اند.
 
 دوپفنر تأکید می‌کند که اکسل اشپرینگر قصد دارد به یک ناشر کاملا دیجیتال تبدیل شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد