درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51661صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 14 اسفند 1401 - 07:56
چت جی‌پی‌تی سریع‌ترین برنامه رو‌به‌رشد در جهان است
تعداد پست‌های جدید درباره چت جی‌پی‌تی در وب تاریک – بخشی از اینترنت که از طریق مرورگرهای وب عادی نمی‌توان به آن راه یافت- بین ژانویه تا فوریه هفت برابر و محبوبیت آن نزدیک به یک‌ونیم برابر افزایش یافته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || به گفته پژوهشگران امنیت سایبری، بحث درمورد چت جی بی تی تالارهای گفت‌وگو در وب تاریک (Dark Web) را پر کرده و هم‌زمان، هکرها به دنبال راه‌هایی برای سوءاستفاده از این بات مکالمه هوش مصنوعی‌اند.

تعداد پست‌های جدید درباره چت جی‌پی‌تی در وب تاریک – بخشی از اینترنت که از طریق مرورگرهای وب عادی نمی‌توان به آن راه یافت- بین ژانویه تا فوریه هفت برابر و محبوبیت آن نزدیک به یک‌ونیم برابر افزایش یافته است.

شرکت امنیتی نورد وی‌پی‌ان (Nord VPN) که این تجزیه و تحلیل را انجام داد، سوءاستفاده از چت جی‌پی‌تی را «داغ‌ترین موضوع وب تاریک» توصیف کرد.

ازجمله موضوعاتی که در این تالارهای گفت‌وگو مطرح می‌شود راه‌هایی برای واداشتن هوش مصنوعی به تولید بدافزار، نحوه هک چت جی‌پی‌تی، و روش‌هایی برای استفاده از آن برای انجام حمله‌های سایبری است.

گزارش جداگانه‌ای از شرکت امنیت سایبری نورتون هشدار داد که به‌دلیل توانایی بات مکالمه پیشرفته در تولید پاسخ‌هایی که تشخیص [ماشینی بودن] آن برای انسان امکان‌پذیر نیست، مجرمان احتمال دارد به سمت [استفاده از] آن کشیده ‌شوند.

یکی از شکل‌های احتمالی حمله با استفاده از نرم‌افزار هوش مصنوعی فیشینگ [سرقت آنلاین] است، که با آن قربانیان را فریب می‌دهند و آن‌ها با افشای اطلاعات شخصی احتمالا حساب‌های آنلاین خود را به مخاطره می‌اندازند.

هکرها به دنبال راه‌هایی بوده‌اند تا از هوش مصنوعی برای انجام چنین حمله‌هایی استفاده کنند و موانعی را که اوپن ای‌آی خالق چت جی‌پی‌تی ایجاد کرده است، از سر راه بردارند.

این شرکت پژوهشی هوش مصنوعی ادعا می‌کند که فناوری‌اش «مجهز به رد درخواست‌های نامناسب» است، اما پیش‌تر ضعف‌هایی وجود داشت که به کاربران امکان تولید بدافزار می‌داد.

ماریوس بریدیس، کارشناس امنیت سایبری نورد وی‌پی‌ان، گفت: «بات مکالمه‌هایی نظیر چت جی‌پی‌تی زندگی ما را از بسیاری جهات از قبیل انجام کارهای نوشتاری روزمره، خلاصه کردن موضوعات پیچیده یا ارائه برنامه سفر برای تعطیلات ساده‌تر می‌کنند. با این حال، این هوش مصنوعی متحول‌کننده برای مجرمان سایبری، قطعه گمشده پازل تعدادی از کلاهبرداری‌ها محسوب می‌شود.»

«این نگران‌کننده است که بحث‌های ماه گذشته در وب تاریک از «تقلب‌ها» و دورزدن‌های ساده – که برای واداشتن چت جی‌پی‌تی به انجام کاری خنده‌دار یا غیرمنتظره طراحی شده – به تسلط کامل بر این ابزار و تبدیل آن به سلاح رسید.»

اکنون چت جی‌پی‌تی سریع‌ترین برنامه روبه‌رشد در جهان است که ظرف دو ماه نخست راه‌اندازی در دسترس ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان قرار گرفته است.

محبوبیت این برنامه با گذشت بیش از سه ماه از راه‌اندازی آن همچنان روبه‌رشد است. طبق آمار بستر اطلاعاتی سیمیلاروب (Similarweb) ترافیک مربوط به این بات مکالمه در ماه فوریه ۸۳ درصد افزایش یافت و به حدود ۴۵ میلیون بازدید روزانه رسید.

تحلیلگران یوبی‌اس (UBS) طی یادداشتی در ماه ژانویه اعلام کردند: «ظرف ۲۰ سال که از عمر فضای اینترنت می‌گذرد، شیبی به این تند‌ی برای [تعداد] کاربر یک برنامه اینترنتی به یاد نداریم.»

برای مقایسه، تیک‌تاک ۹ ماه بعد از راه‌اندازی جهانی و اینستاگرام بیش از دو سال و نیم بعد از راه‌اندازی، به این تعداد مخاطب دست یافتند.
 

منبع:  Independent
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد