درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51632صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 13 اسفند 1401 - 05:27
کلید شکست تلگرام پیدا شد!
هوش مصنوعی هیچ‌وقت چنین تب و تابی را به دنیای تکنولوژی وارد نکرده بود. این فناوری، گرایش جدیدی را در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی راه انداخته و کمپانی‌های سازنده را مجبور کرده از آن تبعیت کنند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی انقلابی مثل ربات چت ChatGPT، باعث برانگیخته شدن فکر غول‌های فناوری مثل گوگل، مایکروسافت و متا در مورد اثرگذاری هوش مصنوعی شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا خبر از اضافه شدن هوش مصنوعی به پیام‌رسان واتساپ و سایر خدمات و محصولات این شرکت در آینده‌ای نزدیک داده است.

هوش مصنوعی هیچ‌وقت چنین تب و تابی را به دنیای تکنولوژی وارد نکرده بود. این فناوری، گرایش جدیدی را در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی راه انداخته و کمپانی‌های سازنده را مجبور کرده از آن تبعیت کنند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی انقلابی مثل ربات چت ChatGPT، باعث برانگیخته شدن فکر غول‌های فناوری مثل گوگل، مایکروسافت و متا در مورد اثرگذاری هوش مصنوعی شده است.

مایکروسافت سرمایه‌گذاری عظیمی را روی کمپانی One AI انجام داد و حالا هم استفاده از ابزار هوش مصنوعی محبوب چت جی‌پی‌تی این شرکت در خدمات و محصولاتش را آغاز کرده است. گوگل نیز چندی پیش ابزار هوش مصنوعی خودش به‌نام Google Bard را رونمایی کرد. با گزارش‌هایی که ما اخیراً شنیده‌ایم، ظاهراً متا نیز یکی از جدیدترین کمپانی‌هایی است که سوار قطار هوش مصنوعی شده است.

 

منبع: @jsnews
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد