درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5163صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 شهریور 1392 - 04:20
در عصر حاضر اقبال عمومی بر مبنای رویکرد و نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها تعیین کننده بوده
  

 

شارا- مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رسانه‌ها به عنوان بازوان توانمند توسعه و گسترش بخش کشاورزی محسوب می‌شوند که در اعتلای این بخش نقش اساسی ایفا می‌‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جاوید صحرایی صبح امروز در دیدار با اکیپ خبری شبکه سراسری خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رسانه ملی در تمامی شبکه‌های داخلی و برون مرزی در ساعات مشخص شبانه‌روز اخبار ایران و جهان را پوشش می‌دهد اما تنها شبکه‌ای که رسالت اصیل آن خبر است، شبکه خبر می‌باشد.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر و سنگین رسانه ملی در تعیین منابع خبری به منظور پوشش در سطوح ملی و بین‌المللی عنوان کرد: امروز خبر جز لاینفک زندگی انسان‌ها شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی به اخبار تمامی مناطق ایران و جهان برای مخاطبان میسر می‌باشد تا جایی که دنیا به دلیل  گستردگی ارتباطات، دهکده جهانی نامیده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به ضرورت  تبین پتانسیل و توانمندی‌های استان اردبیل در بخش کشاورزی افزود: استان اردبیل با استعدادهای بی‌نظیر در کشور به عنوان قطب کشاورزی به حساب می‌آید و لازم است اخبار و گزارش‌ها بدون فوت وقت و به هنگام  برای افزایش شناخت افکار عمومی  به سمع و نظر مردم برسد.

صحرایی ادامه داد: جلب نظرات تمامی مسئولان کشور با هدف تقویت بنیه تولید‌کنندگان و فعالان بخش کشاورزی برای رشد و توسعه واقعی یک ضرورتی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

این مسئول تصریح کرد: این امر راهکارهای عملی برای کسب و تعیین بازار هدف، تولید کار و اشتغال سود‌آور را به دنبال خواهد داشت.

این پیشکسوت عرصه روابط عمومی یادآور شد: در عصر حاضر اقبال عمومی در دنیا بر مبنای رویکرد و نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها تعیین کننده بوده و روز به روز در حال گسترش است که در استحکام پل ارتباطی  مردم و مسئولان جایگاه رسانه‌ای خطیر می‌باشد.

صحرایی ابراز داشت: ماموریت اصلی جهاد کشاورزی تامبن امنیت غذایی مصرف‌کنندگان است که در استان موفقیت‌های چشمگیری در بخش زراعی، دامی و باغی حاصل شده است به طوری که اینک در تولید 10 نوع محصول این استان حائز رتبه‌های برتر است.

وی خاطرنشان کرد: در کارهای فنی و تخصصی از جمله مبارزه بیواوژیکی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در سطح کشور رتبه اول را  از آن خود کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همه این موفقیت‌ها را مرهون تلاش مهندسان و کارکنان تلاشگر و مدیریت شایسته و موفقیت‌آمیز عادل عبد‌ایمانی  رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی هستیم که شبانه‌روزی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

صحرایی افزود: باید همه و همه بیشتر از این بر تولید محصولات سالم و عاری از سموم شیمیایی که سلامت انسان‌ها را به صورت جدی تهدید می‌کند تلاش مضاعفی را انجام دهند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد