درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 20:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51625صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 10 اسفند 1401 - 22:10
خبرنگاران در معرض ریسک جایگزین‌شدن با سیستم‌های هوش مصنوعی
دوپفنر می‌گوید ابزارهای هوشمند مصنوعی ازجمله ChatGPT وعده ایجاد انقلاب در اطلاعات را می‌دهند و خیلی زود در زمینه گردآوری اطلاعات از انسان‌ها پیشی می‌گیرند. او ادامه می‌دهد: «درک این تغییر برای حفظ قابلیت زیست‌پذیری ناشران در آینده ضروری است. فقط شرکت‌هایی باقی خواهند ماند که بهترین محتواهای اختصاصی را تولید کنند.»
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مدیرعامل گروه رسانه‌ای بزرگ اکسل اشپرینگر در آلمان اخیراً در یادداشتی اعلام کرده است که خبرنگاران در معرض ریسک جایگزین‌شدن با سیستم‌های هوش مصنوعی ازجمله ChatGPT قرار گرفته‌اند. درنتیجه، به‌ نظر او تنها کسانی از این تغییر در امان خواهند ماند که بتوانند بهترین محتواهای اختصاصی و بکر را تولید کنند.

این اظهارنظر در شرایطی اعلام شده است که این شرکت به‌دنبال افزایش درآمد در دو روزنامه «بیلد» و «دی ولت» و حرکت به‌سمت تبدیل این روزنامه‌ها به‌شکل تماماً دیجیتالی است. گفته می‌شود که این فرایند همچنین شامل تعدیل نیرو خواهد بود، چون خودکارشدن برخی امور و استفاده از هوش مصنوعی نیاز به بسیاری از جایگاه‌های شغلی را از بین می‌برد.

دوپفنر می‌گوید ابزارهای هوشمند مصنوعی ازجمله ChatGPT وعده ایجاد انقلاب در اطلاعات را می‌دهند و خیلی زود در زمینه گردآوری اطلاعات از انسان‌ها پیشی می‌گیرند. او ادامه می‌دهد: «درک این تغییر برای حفظ قابلیت زیست‌پذیری ناشران در آینده ضروری است. فقط شرکت‌هایی باقی خواهند ماند که بهترین محتواهای اختصاصی را تولید کنند.»


@it_24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد