درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها
  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد
  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند
  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد
  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51546صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 3 اسفند 1401 - 13:42
بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در شرایطی برگزار می‌شود که از سویی تجربه علمی و کاربردی خانواده بزرگ روابط‌عمومی از کنفرانس‌های قبل وارد مرحله جدیدی شده است که نیازمند نوعی از ارزیابی و بازنگری است و از سوی دیگر تحولات اساسی در حوزه دیجیتال، روابط‌عمومی‌ها را وارد فضای جدیدی کرده است که بدون هیچ تأملی باید از این فضای جدید به نحو احسن استفاده کرده و تحول اساسی در رویکردهای علمی و حرفه‌ای و هر آنچه که به حوزه روابط‌عمومی ارتباط دارد، ایجاد کنند.
  


بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
اسفند 1401

 


نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در شرایطی برگزار می‌شود که از سویی تجربه علمی و کاربردی خانواده بزرگ روابط‌عمومی از کنفرانس‌های قبل وارد مرحله جدیدی شده است که نیازمند نوعی از ارزیابی و بازنگری است و از سوی دیگر تحولات اساسی در حوزه دیجیتال، روابط‌عمومی‌ها را وارد فضای جدیدی کرده است که بدون هیچ تأملی باید از این فضای جدید به نحو احسن استفاده کرده و تحول اساسی در رویکردهای علمی و حرفه‌ای و هر آنچه که به حوزه روابط‌عمومی ارتباط دارد، ایجاد کنند.


فضای جدید، یک فضای رقابتی است که باید اخلاق ارتباطی، فرهنگ‌محوری، مردم‌داری و مشتری‌مداری در این فضا به بهترین شکل و به صورتی کارآمد تامین گردند.


نوزدهمین کنفرانس، همچون کنفرانس‌های پیشین در تلاش بوده که یکی از مهمترین موضوع‌های جدید در حوزه روابط‌عمومی یعنی «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
در این زمینه اقداماتی در حال انجام که به‌طور خلاصه تبیین می‌شوند:


1- دعوت از استادان برجسته کشور برای ایراد سخنرانی
2- دعوت از استادان برجسته خارجی برای مشارکت در کنفرانس
3- از مقالات ارسال شده به کنفرانس 12 مقاله حایز شرایط بوده که از این تعداد سه مقاله برتر انتخاب شده اند.
4- کتاب کنفرانس با عنوان «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» با مقالات حایز شرایط به چاپ رسیده که در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار خواهد گرفت.
5- جلد دوم کتاب مجموعه مقالات کنفرانس در سال آینده و در «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» منتشر خواهد شد که شامل بقیه مقالات خواهد بود.
6- کتاب «مسئولیت سازمانی» و کتاب‌های دیگر در روز کنفرانس رونمایی خواهند شد.
7- تلاش شده است که مقالات برگزیده در یکی از فصلنامه‌های علمی- پژوهشی منتشر شوند که این اقدام یک امتیاز علمی برای نویسندگان آن‌ها محسوب خواهد شد.
8- کتاب دو جلدی «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال»، ویژه‌نامه کنفرانس، فیلم‌های سخنرانی و سایر اطلاعات کنفرانس در قالب مولتی‌مدیا در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار گرفت.
9- همچنین کتاب دیگری تحت عنوان «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» بزودی توسط دبیرخانه کنفرانس منتشر خواهد شد.
10- ویژه‌نامه رنگی کنفرانس که حاوی مقالات و مطالب مربوط به «تحول دیجیتال» و «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» است در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
 

در پایان باید تاکید کرد که آنچه که در این کنفرانس همانند کنفرانس‌های گذشته مورد توجه است علاوه بر ارایه آخرین دست‌آوردها و مطالب علمی و پژوهشی در حوزه «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» تلاش خواهد شد سطح همکاری، همفکری، همدلی، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی مشارکتی برای توسعه دانش علمی و کاربردی در میان خانواده بزرگ روابط‌عمومی تحقق عملیاتی بیشتر پیدا کرده تا کارآیی همه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها در حد مطلوب باشد.


امیدواریم که در این زمینه بتوانیم موفقیت‌های لازم را با همکاری خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌ها همچون گذشته به‌دست آوریم.


کمیته علمی
نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
دوم اسفند 1401
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد