درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51531صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 3 اسفند 1401 - 07:54
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی آغاز شد
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران موسوم به (IRAN CPR) امروز چهارشنبه سوم اسفند 1401 با موضوع: «تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری» آغاز به کار کرد.
  



شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران موسوم به (IRAN CPR) امروز چهارشنبه سوم اسفند 1401 با موضوع: «تحول دیجبتال در روابط‌عمومی؛ فراتر از فناوری» آغاز به کار کرد.

به گزارش شارا، در این کنفرانس علاوه بر رونمایی دو کتاب: «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» و «مسئولیت سازمانی»، شش سخنران پیرامون موضوعات «روابط‌عمومی در عصر دیجیتال»، «تحول دیجیتال: فرصت، الزام یا عامل بقا؟»، «روابط‌عمومی: ابزار تفکر متمایز و خلاقیت در عصر دیجیتال»،«روابط‌عمومی جدید در پرتو تحول رقومی (دیجیتال) و داده‌ای شدن مسیر کار و زندگی»، «تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی» و «دولت دیجیتال چه شکلی است؟» سخنرانی خواهند کرد.

 

کتاب «تحول دیجیتال و روابط‌عمومی»، مجموعه مقالات نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران» شامل مقالات مختلفی است که برخی از آن‌ها در همین کتاب و برخی در کتاب دوم منتشر خواهند شد. از مقالات مختلفی که برای «نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران» ارسال شده بود، 12 مقاله که از جامعیت علمی بیشتری برخوردار بودند انتخاب و در قالب مجموعه مقالات منتشر شدند.
 

در کتاب  «مسئولیت سازمانی» که به کوشش علی‌محمد عزیزی‌ منتشر شده است تلاش شده مسئولیت سازمانی، چگونگی ارتباط تنگاتنگ مسئولیت اجتماعی و اخلاق و مزایا و معایب مسئولیت اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

 

بر اساس این گزارش، ویژه‌نامه کنفرانس به صورت تمام رنگی با موضوع «تحول دیجیتال در روابط‌عمومی» و مولتی‌مدیای کنفرانس در اختیار تمام شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار گرفت.

در ویژه‌نامه کنفرانس به مطالب و مقالاتی: درآمدی بر تحول دیجیتال، استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن، شروع تحول دیجیتال در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی به لطف همه‌گیری ویروس کرونا به روابط هوشمند تبدیل شده است، رمزگشایی از متاورس برای رهبران تحول دیجیتال، دولت دیجیتال چه شکلی است؟، هشت نوآوری مهم در حوزه روابط‌عمومی و گزارش برگزاری هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اختصاص دارد.

 

لوح فشرده چندرسانه‌ای این کنفرانس در بردارنده بروشور معرفی کنفرانس، سخنرانان، 12 مقاله برگزیده کنفرانس، فیلم سخنرانی‌ها و پوستر کنفرانس است.

 

همچنین از ارایه‌دهندگان مقالات برگزیده «نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران»: «روابط‌عمومی‌ و تحول دیجیتال: با توجه به فرآیند جهانی شدن» تالیف اکرم محمدی نیکو دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی اقتصاد و توسعه، «بررسی رویکرد روابط‌عمومی در تحول دیجیتال» تالیف «ابراهیم حبیبی مجنده» دانش‌آموخته دکتری مدیریت رسانه و «بررسی نقش تحول دیجیتال در روابط‌عمومی شهرداری زرقان» تالیف «فرشاد کاظمی» کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری موردتقدیر به‌عمل آمد.

 

همزمان با کنفرانس، دومین جشنواره مردم‌داری ایران نیز برگزار می‌شود.

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی سوم اسفند 1401 در دو قالب حضوری و ویدیوکنفرانس در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد