درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51499صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 23 بهمن 1401 - 16:35
جنگ هوش مصنوعی بین مایکروسافت و گوگل
از لحظه‌ای که این خبر توسط مایکروسافت اعلام شد تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن مرورگر مایکروسافت و بینگ بر روی گوشی‌های موبایل رکورد جالبی را ثبت کرد، این فن‌آوری جدید که «چت جی پی تی» نام دارد امکان یادگیری و ارائه پاسخ به کاربران همانند یک انسان را دارد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت با ارائه نسخه جدید موتور جستجوگر خود «بینگ» که مجهز به جدیدترین فن‌آوری هوش مصنوعی این شرکت است قصد دارد تا به عقب‌ماندگی چند ساله خود در رقابت با گوگل پایان دهد.
 
 از لحظه‌ای که این خبر توسط مایکروسافت اعلام شد تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن مرورگر مایکروسافت و بینگ بر روی گوشی‌های موبایل رکورد جالبی را ثبت کرد، این فن‌آوری جدید که «چت جی پی تی» نام دارد امکان یادگیری و ارائه پاسخ به کاربران همانند یک انسان را دارد.
 
 مسابقه‌ای که مایکروسافت آغازش را اعلام کرد حالا دنیای جستجوهای اینترنتی را نه تنها جذاب‌تر می‌کند، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از امکانات هوش مصنوعی، خیلی دقیق‌تر و هدفمندتر به آنچه که می‌خواهند در نتایج جستجوهایشان، برسند.
 
 آینده‌ای که در گذشته در فیلم‌های هالیوودی از صحبت انسان با کامپیوترها می‌دیدیم حالا دیگر به لطف هوش مصنوعی به طور حقیقی وارد زندگی‌ها شده است.
 
 گوگل دو روز پیش از هوش مصنوعی جدیدش به نام بارد رونمایی کرد و دمویی کوتاه از آن نشان داد. در این ویدیو از بارد خواسته می‌شود دستاوردهایی را از تلسکوپ جیمز وب بیان کند که امکان توضیح آن به یک کودک ۹ ساله وجود داشته باشد.
 
 یکی از پاسخ‌های بارد این است که از جیمز وب برای گرفتن اولین تصاویر از یک سیاره خارج از منظومه شمسی یا سیاره فراخورشیدی استفاده شده است که این گفته درست نیست.
 
 در حقیقت اولین تصاویر از سیارات فراخورشیدی توسط تلسکوپ VLT در سال ۲۰۰۴ گرفته شدند.
 
 به هرحال مطمئناً مایکروسافت و گوگل از این پس سعی خواهند کرد تا با افزودن امکانات بیشتر به موتورهای جستجوی خود با تکیه بر هوش مصنوعی آینده بازار محصولات تکنولوژی را به خصوص در صنعت تلفن‌های موبایل در دست بگیرند./ صدا
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد