درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51429صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 16 بهمن 1401 - 10:49
تجربه وحشت جنگ هسته‌ای با بازی رایانه‌ای
ایوان استپانوف، سازنده این بازی در سمی‌پالاتینسک، شهری در قزاقستان که فاصله چندانی با محل آزمایش‌های هسته‌ای شوروی ندارد، به دنیا آمد. او اکنون در آلمان زندگی می‌کند، اما گفت که این بازی را با الهام از مشاهده آثار توسعه کلاهک‌های هسته‌ای در همان نزدیکی ساخته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک بازی جدید، شبیه‌ساز جنگ هسته‌ای، طراحی شده است تا به مردم اجازه دهد وحشت تمام‌عیار جنگ مدرن را تجربه کنند.

مردم در این بازی می‌توانند سلاح هسته‌ای خود را بسازند، آن‌ها را در مکان‌هایی روی نقشه هدایت کنند و بعد ببینند چه تخریبی به بار می‌آورد.

کاربران حتی دوستان و خانواده خود را نیز می‌توانند در این بازی بگنجانند تا ببینند آیا از وقوع جنگ هسته‌ای جان سالم به در می‌برند یا خیر.

ایوان استپانوف، سازنده این بازی در سمی‌پالاتینسک، شهری در قزاقستان که فاصله چندانی با محل آزمایش‌های هسته‌ای شوروی ندارد، به دنیا آمد. او اکنون در آلمان زندگی می‌کند، اما گفت که این بازی را با الهام از مشاهده آثار توسعه کلاهک‌های هسته‌ای در همان نزدیکی ساخته است.

او در بیانیه‌ای گفت: «مهم‌ترین انگیزه برای تولید این نرم‌افزار تهدید دائمی جنگ هسته‌ای است. یک شبیه‌سازی حاضر و آماده و تعاملی باید در دسترس مردم باشد تا تهدیدهای پیامدهای واقعی چنین درگیری را برجسته کند.»

این سیستم در اصل برای نظام‌های آموزشی تولید شد و همین حالا هم، دانشگاهیان از آن استفاده می‌کنند و همان‌ها به توسعه شبیه‌سازی‌های آن کمک کرده‌اند. اما اکنون در استیم که پلتفرم (بستر) بازی است منتشر شده است تا همه بتوانند آن را بخرند و با آن بازی کنند.

در وب‌سایت این بازی می‌خوانیم: «می‌توانید کلاهک، موشک و حمل‌کننده‌ را طراحی کنید، آن‌ها را روی نقشه قرار دهید و طرح حمله را اجرا کنید و داستانی باورپذیر درباره شیوه انجام درگیری‌های هسته‌ای و پیامدهای آن بگویید.»

«با استفاده از نقشه‌ای با وضوح بالا از تراکم جمعیت و آثار واقعی تسلیحات مثل انفجار، گرما و تشعشع تخمین می‌زنید که چند نفر در یک درگیری جان خود را از دست می‌دهند. افراد روی نقشه قرار می‌گیرند، حرکت می‌کنند و برای تجریه و تحلیل آثار برآورد صدمات و احتمال بقا پناه می‌گیرند.»
 

منبع: Independent
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد